نسخه چاپی

فتح الله زاده تكذیب كرد

مدیرعامل باشگاه استقلال تاكید كرد از این سمت كناره‌گیری نكرده و در جلسه با وزیر ورزش نیز از او نخواسته‌اند این كار را انجام دهد.

پس از ديدار استقلال و سپاهان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شايعات زيادي پيرامون جدايي فتح الله زاده از جمع آبي پوشان و استعفاي او از هيئت مديره باشگاه استقلال مطرح شد.

علي فتح الله زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص در اين باره گفت: قصد داشتم سکوت اختيار کنم اما متأسفانه امروز جوي عليه من درست کردند که مجبور هستم پاسخگو باشم. چند روز پيش جلسه‌اي با آقاي عباسي وزير ورزش و دکتر سجادي برگزار و در خصوص قرارداد بازيکنان، مخارج، درآمد و هزينه‌هاي باشگاه صحبت کرديم.

وي افزود: به هيچ عنوان در اين جلسه استعفا ندادم و نخواستند که استعفا بدهم اما انتخاب و انتصاب در هر زمينه‌اي در باشگاه استقلال بر عهده وزير محترم ورزش است و ايشان هرکسي را که بخواهد مي‌تواند انتخاب کند.

مديرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در اين جلسه وزير ورزش توصيه‌هايي انجام دادند و جلسه بسيار مثبتي را پشت سر گذاشتيم که نزديک به يک ساعت و نيم به طول انجاميد. مطمئن هستم اين جلسه پربار و مثبت بوده چون وزير و معاون ايشان به من اظهار لطف داشتند و من هم تمام راهکارهاي مثبت و چشم انداز آينده را براي آنها شرح دادم.

فتح الله زاده گفت: همانطور که تأکيد کردم، نه استعفا دادم و نه از من خواسته شد که استعفا بدهم. در اين خصوص آقاي سجادي مي‌توانند شهادت دهند که بحث استعفايي در کار نبوده و مي‌توانيد از ايشان سؤال کنيد که چنين بحثي مطرح نشده است.

مديرعامل باشگاه استقلال در پايان گفت: درباره مسائل ديگر قصد سکوت دارم و فعلا هيچ صحبتي انجام نمي‌دهم و فقط از اين جهت که جوي عليه من به راه افتاده بود اين صحبت‌ها را مطرح کردم.

۱۳۹۱/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...