نسخه چاپی

رشد ۲۰۰ درصدی گردشگران خارجی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: تعداد گردشگرانی كه با تورهای رسمی تا نیمه خرداد امسال وارد كشور شده‌اند نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر؛ مرتضی رحمانی موحد در نشست خبری افزود: تا نیمه خرداد امسال بیش از 30 هزار گردشگر خارجی با تورهای رسمی به ایران سفر کرده‌اند که این تعداد در سال گذشته کمتر از 10 هزار نفر بود.

وی گفت: آمار تجزیه‌‌ای نشان می‌دهد که تعداد گردشگران برخی کشورها همچون ایتالیا،اسپانیا و کشورهای اسکاندیناوی دو برابر پارسال شده و تعداد گردشگران مذهبی از عراق نیز در طول یک سال گذشته به 1 میلیون و 600 هزار نفر رسیده است.

معاون گردشگری با تاکید بر لزوم ایجاد تنوع زمانی و تغییر در مقاصد سفر گردشگران خارجی و توسعه گردشگری در کشور افزود: اکنون اوج سفر گردشگران خارجی به کشور در سه ماه نخست سال است، بنابراین باید برای سرعت دادن به بازاریابی در مقاصد سفر گردشگر خارجی و زمان سفر تغییر ایجاد شود.

رحمانی موحد تاکید کرد: ما با دولت مکاتباتی داشته‌ایم تا در تقویم سالانه همایش‌ها و جشنواره‌ها که معمولا با فصل محدود گردشگری در ایران همزمان است تغییراتی ایجاد کند.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...