نسخه چاپی

وزیر ورزش: از والیبال حمایت می‌كنیم

وزیر ورزش در حاشیه ضیافت افطاری فدراسیون والیبال ضمن قدردانی از ملی‌پوشان این ورزش از حمایت ویژه وزارت از فدراسیون والیبال خبر داد و تاكید كرد كه كاروان ایران در بازی‌های آسیایی كار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه ضیافت افطاری فدراسیون والیبال اظهار کرد: امروز ما هم برای بدرقه و تشکر از تیم ملی والیبال در این جمع شرکت کردیم. امیدوار هستیم که در بازی‌های پیش رو هم تیم ملی والیبال توفیق داشته باشد و به مراحل بالاتر راه یابد تا اسباب نشاط و شادابی جامعه فراهم آید. بازیکنان والیبال تلاش زیادی کردند و امیدوار هستیم که در ادامه باز هم نتیجه این تلاش‌ها را بگیرند.

وی افزود: فدراسیون حتما برنامه‌های فنی و تکنیکی خوبی پشت کار تیم‌های ملی دارد و مجموعه‌های خوبی با تیم ملی والیبال ایران همکاری می‌کنند امیدواریم که این پشتیبانی‌ها هم تداوم داشته باشد. خوشبختانه تیم‌های پایه بسیار خوبی پشتوانه این تیم هستند و خیلی خوب کار می‌کنند. من از اردوهای تیم‌های پایه هم بازدید داشتم. میانگین قدی مجموعه والیبال پایه بلندتر از تیم فعلی است. به نظر من اگر این پشتوانه‌سازی‌ها ادامه داشته باشد دیگر والیبال ایران قدرت بلامنازع خواهد بود.

وزیر ورزش در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره پاداش والیبالیست‌ها گفت: همین الان پاداش تر و تازه‌ای به تیم ملی دادیم. ما سعی کردیم با این پاداش جبران تا حدی زحمات کنیم البته تلاش ملی‌پوشان با این ارقام جبران نمی‌شود. باید محدودیت‌ها و شرایط کشور را هم درک کنیم. امیدواریم شرایط اقتصادی کشور بهتر شود و بتوانیم بهتر از والیبالیست‌ها تقدیر کنیم.به هر حال بضاعت ما همین قدر است.

وزیر ورزش تاکید کرد: باید شرایط به لحاظ اقتصادی بهتر شود. قطعا نگاه ویژه‌ای به قهرمانان همه رشته‌های لحاظ خواهد شد. درباره فوتبال هم باید بگویم که تنها نگاه دولت به این ورزش نبوده بلکه این ورزش بیشتر در سطوح باشگاهی بیشتر به این ورزش توجه می‌کنند. امیدوار هستیم که به والیبال هم در حد توان و بضاعت‌شان کمک کنند.

وزیر ورزش در ادامه گفت: ما انتظار داریم که همه تیم‌های ورزشی ما موفق باشند. همه تیم‌ها کار سختی دارند به ویژه والیبال که در دور نهایی برابر روسیه و برزیل بازی‌های سختی خواهد داشت.

وزیر ورزش در پاسخ به پرسشی درباره پیش‌بینی وزارت ورزش از عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: ما در دو کارگروه مستقل و البته هماهنگ این موضوع را بررسی کردیم. وزارت ورزش و جوانان پیگیر این کار است. اطلاعاتی از رقبا و حریفان داریم می‌دانیم که وضعیت سختی درپیش داریم. می‌دانید که اختلاف ما با کشور بعدی در بازی‌های آسیایی که پنجم شده بود تنها یک مدال طلا است. کشور پنجم بازی‌های اسیایی 20 مدال نقره و برنز بیشتر از ما داشت. اگر خدای نکرده یک لغزش کوچک داشته باشیم و یک طلا از دست بدهیم ممکن است که یک رده سقوط کنیم. اما امیدوار هستیم که در بکارگیری بیشتر بانوان که پتانسیل خوبی هستند، بتوانیم توفیق بیشتری پیدا کنیم.

وزیر ورزش همچنین درباره بلاتکلیفی برخی از فدراسیون‌ها مثل اسکی گفت: امروز آخرین هماهنگی‌ها با معاونت ورزش قهرمانی انجام شد. چند رشته اعلام تاریخ شد امیدواریم که بازی‌ها طبق همان تاریخ پیش برود. من احتمال می‌دادم که در بعضی از مجامع هماهنگی‌هایی شده باشد به خاطر همین انتخابات را به تعویق انداختیم تا بحث و حرف و حدیثی پیش نیاید. اگر این اتفاق تکرار شود بارها و بارها همین روش را پی می‌گیریم تا انتخابات در بهترین وضعیت برگزار شود. نگران نباشید. ظرف دو سال گذشته 23 فدراسیون بدون رییس اداره می‌شدند اما ظرف این 6 ماه در 19 فدراسیون انتخابات برگزار شده و برای بقیه هم انتخابات خواهیم داشت.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...