نسخه چاپی

سرعت گرانی از فانتوم بیشتر شده است!

امام جمعه بندرعباس با بیان اینكه گرانی امروز به شدت قشر آسب پذیر جامعه را آزار می‌ دهد، گفت: سرعت افزایش قیمت‌ها و گران شدن كالاها هم اكنون از سرعت هواپیمای فانتوم هم بیشتر شده است.

به گزارش فارس آیت‌ الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به وجود برخی از مشکلات اظهار داشت: گرانی امروز به شدت قشر آسیب پذیر جامعه را آزار می‌دهد و سرعت افزایش قیمت‌ها و گران شدن کالاها هم اکنون "از سرعت هواپیمای فانتوم هم بیشتر شده" و مسئولان باید به فکر مهار این گرانی‌ها باشند.

وی گفت: در بسیاری مواقع ریشه گرانی در بی‌نظارتی است و مسئولان باید توجه داشته باشند که قبول نکردن مشکل موجب از بین رفتن آن اشکال نمی‌شود و باید این موارد را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برای پیازکاران تدبیری اندیشیده نشده است، گفت: بسیاری از پیازها از بین رفت و برای آن بهانه‌های مختلفی آورده شد اما هم اکنون محصولات سیب‌زمینی نیز در حال از بین رفتن است و مسئولان باید بیشتر به فکر باشند.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: ائمه جمعه خیرخواه نظام و بیان نظام هستند و اگر انتقاد نکنند سنگرهای نمازجمعه خاموش خواهد شد که در این صورت مشکلات بیشتری ایجاد می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه قصد تخریب دولت را ندارد افزود: دولت که معصوم نیست و ما باید مشکلات موجود را مطرح کنیم.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: سنگر نمازجمعه تریبون آزادی برای گفتن حقایق و انتقاد از وجود مشکلات است.

وی ادامه داد: من همواره در دوران دولت‌های مختلف در خطبه‌های نمازجمعه هر مشکلی را که به ذهنم آمده بیان کرده‌ام و هیچ گاه قصد تخریب فردی را نداشته‌ام.

نعیم‌آبادی تاکید کرد: بزرگترین خطر در راستای تحقق آزادی بیان این است که هر زمان انتقاد کنی بگویند فرد منتقد چشم دیدن دولت را ندارد در حالی که با نگفتن مشکلات، هیچ وقت مشکلی برطرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه کسانی هستند که پس از هر انتقاد از رهبری خرج می‌کنند، افزود: این امر به منزله خطری بزرگ برای جامعه است.

وی گفت: متاسفانه برخی‌ها منتقدان از طرح هدفمندی‌ را منحرف از خط رهبری می‌دانند در حالی که رهبری با وجود تایید کلیات این طرح در مورد کیفیت اجرای جزئیات آن بحثی را مطرح نکرده‌اند.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به سفرش به روستای چاری اشاره کرد و بیان داشت: در این روستا فردی اهل شمیران در یک حرکت خیرخواهانه برای تمامی 16 خانوار روستا 16 واحد مسکونی همراه با یک مسجد احداث کرد و این اقدام در حالی صورت گرفت که چشمان بسیاری از توانمندان استان هرمزگان این روستا را ندید و در گذشته برای این روستا کاری نکردند.

وی ادامه داد: متاسفانه این روستا به شدت با مشکل راه و همچنین آب لوله‌کشی مواجه است که لازم است مسئولان در این خصوص برای روستای چاری، چاره اندیشی کنند.

خطیب نمازجمعه بندرعباس سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) را تسلیت گفت و یادآور شد: استکبار کور خوانده اگر فکر می‌کند با اهانت به ائمه اطهار (ع) میزان عشق مسلمانان به این بزرگان کاهش می‌یابد.

وی گفت: این اقدامات نشان دهنده این است که ارزش‌های ما برای مستکبران مشکل ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با محکومیت مجدد اهانت به ساحت مقدس ائمه، اظهار داشت: ما طی سال‌های اخیر ارزش‌های خود را به خوبی شناخته‌ایم و در راه حفظ این ارزش‌ها شهید داده‌ایم.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...