نسخه چاپی

پیروزی پرسپولیس برابر تیم رومانیایی

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گلوریا رومانی در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در 45 دقیقه اول سراپا حمله بودند و بازی در کنترل آنها بود. در جریان بازی، علی دایی از کنار زمین نکات لازم را به شاگردان خود انتقال می‌داد و تاکید داشت که بیشتر پاسکاری کنند و برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر او را به درستی اجرا کنند.

در دقیقه 19 رضا نوروزی روی پاس حسین ماهینی اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 31 بار دیگر دروازه حریف باز شد که داور گل پرسپولیس را آفساید اعلام کرد.

پرسپولیس در دقیقه 40 به گل دوم رسید. پیام صادقیان روی حرکتی که توسط نوری آغاز شد پاسی را برای رضا نوروزی فرستاد که ضربه وی گوشه دروازه حریف نشست.

ترکیب نیمه دوم سرخپوشان: نیلسون، بنگر، لئوناردو، میثم حسینی، محمد خانزاده، طارمی، عباس‌زاده، نورالهی، صادقیان، کفشگری و رضا حقیقی.

در جریان نیمه دوم بازی، علی دایی سه تعویض متوالی را در نظر گرفت. کمندانی، قاسمی و اسماعیل‌زاده را به ترتیب به جای صادقیان، حقیقی و لئوناردو وارد زمین کرد.

پرسپولیس در دقیقه 88 گل سوم را به ثمر رساند. مهدی طارمی در یک فرار از میان مدافعان حریف، در موقعیت گلزنی قرار گرفت و وقتی عباس‌زاده را در موقعیت بهتری دید، توپ را به او سپرد و عباس‌زاده نیز سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه تیم حریف کرد.

بازیکنان بعد از بازی دور زمین دویدند و ریکاوری کردند و سپس راهی هتل شدند تا برای استخر و سونا و رفع خستگی آماده شوند.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...