نسخه چاپی

در پرسپولیس ماندنی هستم اگر ...

مدافع ملی‌پوش تم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید كاری كنند كه تمركز علی دایی در پرسپولیس به هم بخورد، چون انتظارها از این تیم بالاست.

به گزارش نما به نقل از فارس، بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2014 چند تیم قطری به سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی ایران و پرسپولیس پیشنهادهای خوبی دادند، اما این بازیکن همه چیز را به آینده موکول کرد.

با توجه به شرایط موجود و روند مذاکرات مدیر برنامه‌های سیدجلال حسینی با مدیران باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که این بازیکن علاقمند است تا به کارش در جمع سرخ‌پوشان ادامه دهد.

فردا قرار است سیدجلال با حضور در باشگاه پرسپولیس و انجام مذاکرات نهایی با علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به جمع بندی نهایی برسد. قبل از مذاکره نهایی، خبرنگار خبرگزاری فارس مصاحبه‌ای را با سید جلال حسینی انجام داده که در زیر اظهارات این بازیکن ملی پوش را می خوانیم:

فارس: در چند روز گذشته همه به دنبال حضور شما در باشگاه بودند، چه اتفاقی افتاد که به دیدار رحیمی نرفتید؟

اتفاق خاصی نبود و انشاالله فردا به همراه مدیر برنامه‌هایم به دیدار رحیمی خواهم رفت. صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه داشته‌ام و باید رو در رو درباره همه چیز صحبت کنیم و بعد ببینیم چه پیش خواهد آمد.

فارس: بعضی‌ها دوست دارند دلیل نرفتن شما به باشگاه را بدانند، آیا ماجرای قطر در میان بود؟

شما می‌دانید که ما با چه بدنسازی شدیدی به جام جهانی رفتیم، موضوع قطر هم قبلاً درباره‌اش حرف زده‌ام، من قراردادی با آنها نبسته‌ام، حالا شاید پیشنهادی هم بوده اما سعی کردم که درباره‌اش حرف نزنم تا نگویند که من دنبال بازار گرمی هستم، موضوع به همین سادگی است و دیگر مسئله‌ای در میان نبود.

فارس: با پرسپولیس تمدید می ‌کنید یا نه؟

امیدوارم که در پرسپولیس بمانم، من با رحیمی کار کرده‌ام و او به من گفت که مشکلم را برای تمدید قرارداد حل خواهد کرد. هیچ چیز زیادی نمی‌خواهم و همیشه شرایط باشگاه را درک کنم اما چون می‌خواهم با صد درصد تمرکزم به پرسپولیس خدمت کنم و اتفاقات فصل گذشته پیش نیاید تا قهرمانی را از دست بدهیم، می‌خواهم الان همه‌چیز حل شود.

فارس: آیا حل شدنی است؟

شما نگاه کنید همه تیم‌ها بسیار قوی و با برنامه تیم خود را بسته‌اند، پرسپولیس هم باید همین باشد چون پرسپولیس باید به آسیا برود و همه حریفان قدر هستند.

فارس: آیا از پرسپولیسی که الان بسته شده راضی هستی؟

این موضوع به نظر علی دایی بستگی دارد، اما من معتقدم از حالا نباید قضاوت زودهنگام داشته باشیم، اما باید از الان همه مسایل را برطرف کنیم. ما فردا و پس فردا باید انتظارات مردم را برآورده کنیم، باید جواب مردم را بدهیم، پس از الان باید همه‌ چیز را حل کنیم و تیم را خوب ببندیم.

فارس: نگفتید تیم پرسپولیس برای فصل جدید خوب بسته شده؟

90 درصد تیم بسته شده و در چند روزی که مانده باید شرایطی پیش بیاید که بازیکنان با تجربه و خوبی مثل مهرداد پولادی و محمدرضا خلعتبری هم بمانند چون این بازیکنان پرسپولیس را قدرتمند‌تر می‌کنند.

فارس: اما آنها پیشنهادهای خوبی دارند!

باید دست دایی باز شود، مردم از پرسپولیس انتظار دارند، ما باید شرایط را برای دایی مهیا کنیم تا بتواند افکارش را پیاده کند. به نظر شما درست است که قرارداد ببندیم باز هم شرایط پارسال پیش بیاید. دایی چه گناهی کرده که تمرکز او هم بخواهد بهم بریزد؟ پرسپولیس تیم بزرگی است و باید خود را در حد پرسپولیس آماده کند چون امسال حریفان مخصوصاً آسیایی‌ها تا دندان مسلح هستند.

فارس: آیا با پولادی و خلعتبری صحبتی کرده‌ای؟

خیر، من فقط در این چند روز استراحت می‌کردم، 4 ماه برای جام جهانی آماده شدیم و واقعاً تمرینات سنگینی را انجام دادیم و استراحت برای من لازم بود به همین دلیل به هیچ چیز جز استراحت فکر نمی‌کردم.

فارس: اما برخی‌ها می‌گویند این پرسپولیس کمی ضعیف‌تر از فصل قبل شده است.

من فقط امیدوارم آنهایی که به تیم اضافه شده‌اند بدانند در چه تیمی توپ می‌زنند و پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. آنها باید شرایط و موقعیت خود را بدانند، درست است الان اردوی پرسپولیس و شرایطش خوب است اما این ملاک خوب بودن و قدرتمند بودن نیست، ما باید در بازی‌ها انتظارات مردم را برآورده کنیم، این موضوع بسیار مهم است. حالا انشاالله زودتر تکلیف من هم روشن می‌شود.

فارس: پس خیلی شفاف بگو، در پرسپولیس می مانی یا نه؟

همیشه اولویت اول من پرسپولیس بوده و ده‌ها بار این را گفته‌ام، فردا هم اولویت اول من پرسپولیس است و حرف‌هایم را با رحیمی می‌زنم، من حتی باید این را بگویم که موضع‌ام نسبت به قبل فرق کرده است.

فارس: چطور ؟

من از حرف خودم کوتاه آمدم نه بگویند الان پیشنهاد ندارم و از اینگونه حرف‌ها اما اینطور نیست که هر حرفی‌که آنها بزنند من زیر بار آن بروم بلکه معتقدم دو طرف باید راضی باشند تا من هم بتوانم به پرسپولیس با تمام وجودم خدمت کنم و مشکلات پارسال را نداشته باشم و من و باشگاه باید راضی باشیم. این یک مسئله منطقی است، زیاد نمی‌خواهم ولی دوستدارم همه‌چیز در چارچوب خود رعایت شود. این موضوع بزرگی نیست.

فارس: پس در پرسپولیس می‌مانی.

بله، اولویت اولم پرسپولیس است اما همه چیز فردا مشخص می‌شود .البته در این چند وقت هم حرف‌هایی از زبان برخی از افراد شنیده‌ام که فقط این را می‌گویم. من از نظر خودم کوتاه آمدم ولی دوست دارم باشگاه هم من را درک کند چون هواداران درکم می‌کنند.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...