نسخه چاپی

منتجب نیا: مردم تنها اصولگرایان نیستند

عکس خبري -منتجب نيا: مردم تنها اصولگرايان نيستند

نتیجه اینكه عده‌ای خود را همه كاره كشور بدانند چیزی جز تورم، افزایش نرخ بیكاری و گسترش فساد و اختلاس نیست/ هم اكنون تمام امكانات تبلیغاتی و تریبون‌ها در اختیار جناح خاصی است.

رسول منتجب نیا با اشاره به این سخن امام که مردم صاحبان اصلی نظام هستند، تاکید کرد: وقتی صحبت از مردم می‌شود اصولگرا و اصلاح طلب و حتی مسلمان و غیر مسلمان معنا ندارد، چرا که منافع مردم در اولویت است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه مملکت متعلق به مردم است، اذعان داشت: اینکه عده‌ای را در عرصه کشور بازی ندهیم تضییع حقوق میلیون‌ها نفر از مردم محسوب می‌شود و نتیجه آن چیزی جز صدمه به کشورنخواهد بود.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه یادآور شد: باید بار مسئولیت نظام بر دوش تمام نخبگان کشور در هر جناحی که هستند باشد، نه اینکه جمعی خانه نشین باشند و در مقابل عده دیگر تمام مسئولیت‌های کشور را به عهده گیرند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از ابعاد امور اداری کشور از نقص برخوردارند، گفت: نتیجه اینکه عده‌ای خود را همه کاره کشور بدانند چیزی جز تورم، افزایش نرخ بیکاری و گسترش فساد و اختلاس نیست.

منتجب نیا گفت: برای گذر از این شرایط باید با به صحنه کشیدن نخبگان کشور مشارکت مردم را فعال کنیم. ما در برابر کل مردم مسئولیم حتی اگر آن دسته به ما رای نداده باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر این برخی ادعا می‌کنند که راه برای فعالیت اصلاح طلبان باز است و اگر آن‌ها فعالیت نمی‌کنند برای این است که مردم آن‌ها را قبول ندارند، در حالیکه چنین تصوری کمال بی‌انصافی است، چرا که وقتی تمام امکانات از یک گروه گرفته شود نمی‌توان از آن توقع فعالیت داشت.

منتجب نیا خطاب به اصلاح طلبان تاکید کرد: اصلاح طلبانی که به حاشیه رانده شدند اگرچه بار‌ها این کار را کردند ولی وظیفه دارند تا این بار نیز با اعلام آمادگی خود ثابت کنند که نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت نیستند و برای خدمت به جامعه کمر همت را بسته‌اند.

وی با انتقاد از اینکه راه برای فعالیت اصلاح طلبان بسته است، گفت: در مقابل مسئولان نیز وظیفه دارند تا راه را برای فعالیت بیشتر باز کنند و تریبون‌ها را عادلانه تقسیم کنند.

حجت الاسلام منتجب نیا با بیان اینکه هم اکنون تمام امکانات تبلیغاتی و تریبون‌ها در اختیار جناح خاصی است، اظهار داشت: متاسفانه اصلاح طلبان هیچ تریبونی ندارند.

منتجب نیا همچنین اضافه کرد: باید توجه داشت که اصلاح طلبان از بدنه جامعه هستند و در انقلاب نقش بسزایی داشتند، بنابراین اگر حق آن‌ها را نمی‌پردازند حداقل باید آن‌ها را به درستی در جامعه معرفی کنند.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه برخی در سطح کشور ذهنیت مسمومی علیه اصلاح طلبان ایجاد کرده‌اند، گفت: عده‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی علیه اصلاح طلبان آن‌ها را دشمن دین و خدا معرفی کردند، این فضا باید هر چه سریع‌تر ترمیم شود.

وی با تاکید بر ضرورت شکل گیری رقابت سالم در جامعه عنوان کرد: به جای انحلال احزاب باید به آن‌ها اجازه فعالیت داد تا با ورود اکثریت نخبگان به صحنه بسیاری از نا‌بسامانی‌ها جبران شده و آینده روشنی برای کشور به دست آید.

منتجب نیا با اشاره به سخنان امام مبنی بر اینکه اگر همه با هم باشیم دست خدا کمک خواهد کرد، یادآور شد: با مرزبندی کشور، انقلاب به مقصد نمی‌رسد. بنابراین برای داشتن انتخاباتی پر شور در سال آینده از هم اکنون باید دست به کار شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه بزرگ‌ترین مشكلات اخلاقی و فکری در این دولت ایجاد شد جای تاسف دارد ولی اگر می‌خواهیم چنین معضلاتی ریشه کن شود باید از هم اکنون به فکر چاره بود.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...