نسخه چاپی

همجنس باز نیستند دگرباشان جنسی هستند!

به نظر می رسد بعد از آن كه آمریكا به نتایج مطلوب خود در مذاكرات بغداد نرسید و ایران مقتدرانه بر حقوق هسته ای خود پافشاری كرد بار دیگر بحث نخ نما شده حقوق بشر به عنوان یك اهرم به اصطلاح فشار پیش كشیده شده است.

به گزارش نما ، کیهان در ستون ویژه های خود نوشت :

اگر سر دستمزد دعوا نشده بود قضيه لو نمي رفت!

سرويس مخفي آمريكا در 5 سال گذشته، 64 مورد شكايت از سوء رفتار جنسي كارمندانش دريافت كرده است.
اين موضوع، در نخستين جلسه تحقيق درباره رسوايي جنسي اخير كارمندان اين سرويس در كلمبيا مطرح شد. «جوزف ليبرمن»، سناتور مستقل، كه در جلسه سنا حضور داشت اين موضوع را نگران كننده خوانده است.
منشأ تحقيقات در مورد تعداد زيادي از شكايت ها، ارسال ايميل هاي مستهجن بوده، اما يكي از آنها به دليل آميزش جنسي بدون رضايت فرد بوده است.
«مارك ساليون»، رئيس سرويس مخفي از طرف كل اين سرويس از مردم عذرخواهي كرد.
تاكنون هشت نفر از كارمندان سرويس مخفي كه دو نفر از آنها افراد عالي رتبه بودند، شغل خود را از دست داده اند. همچنين پاي چهار مامور ديگر و 12 كارمند ارتش نيز در اين شكايت ها به ميان كشيده شده است.
كارمندان سرويس مخفي براي حفاظت از باراك اوباما به شهر «كارتاخاناي كلمبيا» سفر كرده بودند.
اما رسوايي از آنجا آغاز شد كه اين ماموران مخفي، 20 روسپي را به هتل محل اقامت خود آورده بودند كه يكي از روسپي ها بر سر قيمت با آنها درگير مي شود كه اين درگيري باعث رسانه اي شدن اين جريان شد.
اما به عقيده سناتور ليبرمن، رئيس كميته امنيت ملي و همچنين سناتور سوزان كوولينز، رسوايي ها محدود به كلمبيا نبوده است!!
سناتور ليبرمن در آغاز سخنان خود گفت اگر مامور سرويس مخفي در كلمبيا با روسپي بر سر مبلغ دستمزد درگير نشده بود «دنيا از اين حكايت شرم آور مطلع نمي شد»!!!
سايت بي بي سي با انتشار اين گزارش اضافه كرد: از ميان 64 شكايتي كه از كارمندان سرويس اطلاعاتي در 5 سال گذشته ارائه شده، سه مورد به دليل داشتن رابطه نامناسب با افراد غيرآمريكايي بوده، اما يكي از آنها به دليل آميزش جنسي بدون رضايت قبلي بوده است. در مورد آخر، شكايت پيگيري نشده است.
بنابر شهادتي كه رئيس سرويس مخفي به كميته در سنا ارائه داد، شكايت رابطه جنسي توسط مراجع قضايي پيگيري شده بوده، اما تحقيقات ادامه پيدا نكرده است.
خانم كالينز، كه يك جمهوري خواه است، درباره وجود يك «فرهنگ» ميان كارمندان هشدار داد.
او گفت متاسفانه رسوايي «كارتاخانا» و اين كه اين كارمندان از اسامي واقعي خود براي بردن روسپي ها به داخل هتل استفاده كرده اند، نشان مي دهد اين مسئله به يك موضوع عادي در ميان كارمندان تبديل شده است.
به گزارش جام نيوز، روزنامه واشنگتن پست در گزارشي نوشته بود در سرويس مخفي آمريكا رفتارهاي اين چنيني به طور غيررسمي قابل قبول است.
اين در حالي است كه دولت آمريكا مدعي است كه مردان و زنان آمريكايي در اين كشور داراي امنيت كامل هستند و حتي مردم آمريكا بابت امنيتي كه دولتمردانشان مدعي آن هستند، ماليات پرداخت مي كنند اما از سوي ديگر مشاهده مي شود كه در داخل همين نيروهاي امنيتي چه مشكلات و خلاف قانون هايي وجود دارد كه دولتمردان آمريكايي بر آنها سرپوش مي گذارند و حتي به شكايات مردمشان هم رسيدگي نمي كنند.
ظاهرا به نظر مي رسد اينگونه مشغوليت ها و رسوايي ها در سرويس هاي مخفي آمريكاست كه مدام در محاسبات راهبردي دچار اشتباهات بزرگ مي شوند.




ما را كه به آمريكا وارد كرده ايد چرا از ليست خارج نمي كنيد؟!

گروهك تروريستي منافقين تلاش وسيعي را آغاز كرده است تا از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا حذف شود.
گروهك منافقين كه در روزهاي نخست پيروزي انقلاب تلاش داشت ژست مخالف با امپرياليسم آمريكا را بگيرد اين روزها به گزارش گاردين تلاش دارد براي خروج نام خود از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا با نمايندگان سنا لابي كند و براي اين منظور خود را به در و ديوار مي زند! راديو فردا به نقل از گاردين ضمن اشاره به اسامي حاميان گروهك تروريستي منافقين در دولت آمريكا از لابي گري در مورد گروهك منافقين با عنوان يكي از مؤثرترين لابي گري ها در تاريخ دو مجلس آمريكا نام برد.
سال گذشته نيز روزنامه فايننشال تايمز در گزارشي افشا كرده بود كه سازمان مجاهدين خلق (منافقين) رشوه كلان به برخي مقامات آمريكايي داده است تا نام اين گروهك را از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا خارج كند.
گاردين از چند رئيس سابق سازمان هاي سيا و اف بي آي و مقامات امنيتي سابق آمريكا و همين طور چندين ژنرال ارتش اين كشور به عنوان حاميان اين طرح منافقين پرده برداشت. حمايت مقامات آمريكايي از لابي منافقين در كنگره آمريكا در حالي است كه اين گروهك بين دهه هاي 70 و 80 ميلادي صدها عمليات تروريستي انجام داده كه موجب به شهادت رسيدن بسياري از مردم بيگناه كشورمان شده است.
روزنامه گاردين در گزارش خود به منابع مالي منافقين نيز اشاره اي كرده است. برخي از مقامات آمريكايي معتقد هستند پولي كه لابي منافقين خرج مي كند از منابعي چون عربستان سعودي و اسرائيل دريافت شده است.
مقامات آمريكايي كه گاردين به اسامي آنها اشاره اي نكرده است مي گويند اسرائيل براي ترور دانشمندان هسته اي ايران از منافقين استفاده كرده و در ازاي اين خدمت به آنها پول داده است.
از سوي ديگر و با جود تلاش گروهك نفاق براي خروج از ليست گروه هاي تروريستي كميته دفاع از قربانيان گروهك تروريستي منافقين در عراق اعلام كرد كه اين كميته به زودي تعدادي از جنايتكاران اين گروهك را از طريق دادگاههاي بين المللي تحت تعقيب قرار خواهد داد. نافع العيسي همچنين يادآور شد: در صورتي كه اعضاي گروهك منافقين كشور عراق را ترك كنند از طريق دادگاههاي بين المللي آنها را تحت تعقيب قرار خواهيم داد، چرا كه هرگز نمي توان از حقوق ملت و نقض حقوقي كه از سوي اعضاي گروهك تروريستي منافقين در قبال آنها انجام شده چشم پوشي كرد.
خاطرنشان مي شود؛ نزديكي گروهك تروريستي منافقين با آمريكا در حالي است كه چندي پيش نيز سيمور هرش روزنامه نگار كهنه كار آمريكايي فاش كرد كه تروريست ها در خاك آمريكا آموزش مي ديده اند.
اكنون آنچه كه منابع غربي نيز بدان اعتراف دارند اين است كه منافقين از رژيم صهيونيستي پول مي گيرند تا دانشمندان هسته اي ايران را ترور نمايند و از سوي ديگر به مقامات آمريكايي رشوه مي دهند تا از ليست گروه هاي تروريستي خارج شوند! طرفه آنكه در اين ميان آمريكايي ها كه به آموزش هاي تروريستي مشغول بوده اند ژست حقوق بشري نيز مي گيرند!




من مهم هستم حتي پس از لغو جلسه سخنراني!

وضعيت وخامت بار اپوزيسيون خارج نشين به جايي رسيده است كه رضا ربع پهلوي سخنران جلسه به اصطلاح حقوق بشري مي شود اما در حالي كه جلسه در ادامه لغو شده تا آبروريزي بيشتري صورت نگيرد آقاي سخنران كه محلي براي اراجيف خودش پيدا نكرده بود در گفت وگو با يك سايت ضدانقلاب مدام به جدول زد.
ربع پهلوي با بيان اينكه من وقتي وارد برلين شدم متوجه گشتم نشست حقوق بشري براي وضعيت ايران لغو شده گفت: «تا اين لحظه هم هيچ توضيحي داده نشده كه علت آن چيست» و بلافاصله وضعيت بهم ريخته و بلبشوي اپوزيسيون كه قادر نيست يك نشست چند نفري هم در خارج ترتيب دهد را برملا كرد و گفت: «تشكيل شوراي فراگير اپوزيسيون ضرورتي عاجل است».
ربع پهلوي همچنين در اظهاراتي پراكنده و مضحك خود را سخنگوي ملت بزرگ ايران جا زد و مدعي شد كه مسئله هسته اي در ايران براي مردم يك مسئله ثانوي است و خطاب به غربي ها گفت كه اگر مسئله حقوق بشر را در ايران مطرح نكنيد يعني اينكه دنبال منافع خودتان هستيد.
آقاي سخنران كه گويا صحبت هاي ارايه نشده اش در جلسه اي كه از شدت بي خاصيتي لغو گشته بود در سينه اش سنگيني مي كرد بدون ارايه هرگونه دليلي، سعي كرد تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان را ضعيف معرفي كند و گفت به زودي خبرش پخش مي شود!
ادعاي بچه گانه ربع پهلوي در اين باره در حالي است كه به اذعان منابع غربي، ايران نه تنها از مواضع خود در حقوق هسته اي اش عقب ننشست؛ در عين حال نتيجه اين گفت وگوها توافق بر تداوم مذاكرات تعيين گرديده است.
جالب اينجاست كه ربع پهلوي در بخش ديگري از اين اظهارات پراكنده و بي منطق پس از ژست حقوق بشري به ژست اخلاق و وجدان روي آورد و گفت كه ديكتاتوري باقي نمي ماند و صدام حسين وقذافي را مثال زد. آقاي ربع پهلوي كه ظاهراً از نبود محلي براي سخنراني رنج مي برده فراموش كرد كه از ديكتاتوري پدرش و جنايات و تجاوزاتي كه خاندان پهلوي بر ملت ايران روا داشته بودند سخن بگويد.




همجنس باز نيستند دگرباشان جنسي هستند!

به نظر مي رسد بعد از آن كه آمريكا به نتايج مطلوب خود در مذاكرات بغداد نرسيد و ايران مقتدرانه بر حقوق هسته اي خود پافشاري كرد بار ديگر بحث نخ نما شده حقوق بشر به عنوان يك اهرم به اصطلاح فشار پيش كشيده شده است.
وزارت خارجه آمريكا در بخشي از گزارش سالانه خود پيرامون حقوق بشر كه درست بعد از اتمام مذاكرات بغداد منتشر شده است با اشاره به حوادث سال 88 و با حمايت از فتنه گران مدعي شد: دولت ايران با معترضان به دليل ابراز نارضايتي برخورد كرد!
در اين گزارش كه صداي آمريكا بخش هايي از آن را منتشر كرده، ادعا گرديده است مجازات هاي سنگين و بدون تشريفات قانوني در ايران وجود دارد. بي آن كه گزارشگر وزارت خارجه آمريكا مصداقي براي ادعاي خود ارائه دهد.
صداي آمريكا در انتشار گزارش وزارت خارجه آمريكا چنان دچار دستپاچگي شده كه در متن خبر فارسي در چندين مورد اشتباهات فاحش ويرايشي و محتوايي را ناديده گرفته و از آن عبور كرده است.
وزارت خارجه آمريكا در بخش ديگري از گزارش خود برخورد با همجنس بازان در ايران را نيز محكوم كرد. و از اين گروه با عنوان دگرباشان جنسي! ياد كرده است. اين در حالي است كه پيش از اين نيز آمريكا و حاميان داخلي آنها، از اراذل و اوباش بازداشت شده و جاسوسان به دام افتاده در ايران با عنوان «دگرانديش»! ياد مي كردند.
متعاقب انتشار گزارش وزارت خارجه آمريكا سازمان حقوق بشري عفو بين الملل نيز با انتشار گزارشي از گسترش ابعاد نقض حقوق بشر در ايران خبر داد!
اين گزارش ها كه همزمان با مذاكرات 1+5 با ايران در بغداد منتشر مي شود به خوبي نشان مي دهد كه آمريكا و پاره اي از كشورهاي غربي پرونده هسته اي را به عنوان بهانه اي براي فشار به ايران در نظر گرفته و چون در مذاكرات هسته اي به نتيجه اي نرسيده اند درصدد هستند از موضع حقوق بشر براي فشار به ايران استفاده نمايند.
علاوه بر انتشار گزارش وزارت خارجه آمريكا و سازمان عفو بين الملل عليه ايران شيرين عبادي نيز با احساس مسئوليت(!) وارد ميدان شده و در نامه اي به گزارشگر ويژه سازمان ملل در زمينه حقوق بشر به وضعيت درياچه اروميه پرداخت!
شيرين عبادي كه گويا نتوانسته سوژه ادعايي جديدي مطرح كند اين بار موضوع درياچه اروميه را بهانه كرده است.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...