نسخه چاپی

نظری‌جویباری: امیدوارم دربی تشریفاتی نشود

علی نظری جویباری در حاشیه مراسم قرعه‌كشی چهاردهمین دوره لیگ برتر درخصوص این مراسم اظهار داشت: نسبت به سال قبل این مسئله بهتر شده و حركت رو به جلویی بوده، ما به جز هفته دوم سایر هفته‌ها با قرعه خوبی روبه‌رو شده‌ایم و با توجه به اینكه استقلال دیرتر آماده می‌شود می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، وي در خصوص اينکه آيا هواداران با فوتبال آشتي خواهند کرد و به ورزشگاه مي‌آيند گفت: مطمئن باشيد با بازي‌هايي که استقلال انجام مي‌دهد همچنين بازي‌هايي که تيم‌ملي انجام داد هواداران آشتي خواهند کرد و در ورزشگاه حاضر مي‌شوند.

نظري‌جويباري درخصوص عملکرد تيم‌ملي در رقابت‌هاي جام‌جهاني تاکيد کرد: من نسبت به اکثر کارشناسان که به‌به چه‌چه مي‌کنند اين مسئله را عنوان نمي‌کنم. ما در بازي با آرژانتين کاملا تدافعي حاضر شديم و پيشرفتي را در بازي ايران نديده‌ام. کي‌روش تافته جدابافته نيست کمي بايد توقعاتش را پايين بياورد.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درخصوص تمديد قرارداد با آندرانيک تيموريان عنوان کرد: ما مذاکراتي با او داشته‌ايم و اميدوارم او از مبلغ قراردادش کمي پايين بيايد و ما هم کمي مبلغ را افزايش دهيم تا بتوانيم به تفاهم برسيم البته مبلغ او منطقي است اما اميدوارم که يک مقدار از خواسته‌اش کمتر کند.

وي در مورد اينکه آيا پيشنهاد او 3 ميليارد است گفت: مبلغ خاصي پيشنهاد نشده است او خواستار افزايش مبلغ قرارداد خود است و اميدواريم که بتوانيم با او به تفاهم برسيم اگر اين اتفاق رخ ندهد ما سراغ گزينه‌هاي خود مي‌رويم.

نظري‌جويباري درخصوص اينکه دربي پايتخت در هفته پاياني برگزار مي‌شود گفت: در هفته‌هاي پاياني بازيکنان تخليه مي‌شوند و اميدوارم اين بازي به گونه‌اي نشود که تشريفاتي شود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اينکه صحبت‌هاي خسرو حيدري به گونه‌اي توهين‌آميز بوده که در مورد باشگاه استقلال و مذاکراتش مسائلي را بيان کرده تصريح کرد: من چيز خاصي از او نديده‌ام ما دو جلسه با او برگزار کرديم و خيلي زود هم به نتيجه رسيده‌ايم و او قراردادش را امضا کرد.

وي در مورد اينکه آيا در قرارداد خسرو حيدري بندي قيد شده که اگر از باشگاه‌هاي اروپايي پيشنهادي داشت مي‌تواند استقلال را ترک کند تصريح کرد: همه بازيکنان ما اگر از باشگاه‌هاي اروپايي پيشنهاد داشتند مي‌توانند استقلال را ترک کنند اين موضوع باعث افتخار ما است اما اگر تيم‌هاي عربي پيشنهاد دهند رضايت‌نامه به آنها نمي‌دهيم.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...