نسخه چاپی

بلاتر:مسی چطور بهترین بازیكن جام شد؟!

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال عنوان كرد: از انتخاب لیونل مسی به عنوان برترین بازیكن جام جهانی متعجب هستم.

لیونل مسی در جام جهانی 2014 برزیل نتوانست به همراه تیمش به قهرمانی برسد، اما در پایان به عنوان برترین بازیکن مسابقات انتخاب شد و توپ طلای این بازی‌ها را از آن خود کرد. انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی باعث انتقادات زیادی در روزهای اخیر شده است.

سپ بلاتر ، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در واکنش به انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی گفت: باید سیاستمدارانه نظر بدهم و یا واقعا حقیقت را بگویم. اما گوش کنید! من خودم هم از انتخاب مسی به عنوان "بهترین بازیکن جام" شگفت زده شدم. اما در نظر بگیرید که مسی در اینجا چند گل تعیین کننده را به ثمر رساند که همگی باعث موفقیت تیم ملی آرژانتین شد.

سپ بلاتر درباره محرومیت چهار ماهه لوئیس سوآرس، اضافه کرد: من هم از این محرومیت ناراحت هستم. او یک فوتبالیست است و دوست دارد در هر بازی خود را نشان دهد، اما این تصمیمی است که گرفته شده و من به عنوان رییس فیفا باید از این تصمیم کمیته‌ انضباطی فیفا حمایت کنم. این کمیته‌ مستقل از فیفا کار می‌کند. دیگر مثل گذشته نیست که ما چند نفر را به عنوان کمیته‌ انضباطی فیفا مشخص کنیم و به آنها بگوییم که چه تصمیماتی را بگیرند.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...