نسخه چاپی

افزایش چشمگیر پاداش قهرمانی آلمان!

پاداش قهرمانی بازیكنان آلمان در مدت ۶ دهه از ۵ میلیون تومان به یك میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان افزایش یافت و ۲۶۴ برابر شد.

به گزارش نما به نقل از فارس: یکی از موضوعاتی که پس از کسب پیروزی یک بر صفر آلمان مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2014 و دسترسی به مقام قهرمانی جام بیستم مطرح شد، بحث پاداش‌ها بود.

طبق آنچه به ثبت رسیده ملی‌پوشان ژرمنی بعد از دست‌یابی به این عنوان صاحب رقمی قابل توجه بابت تلاش‌ و ممارست زیادشان در مسیر قهرمانی شدند.

یک بررسی اجمالی مشخص می‌کند بازیکنان آلمانی که این دوره قهرمان شدند بسیار بیشتر از ستاره‌های هموطن خود در سه قهرمانی قبلی پاداش دریافت کرده‌اند.

*جام جهانی 1954 :‌ 5 میلیون تومان به اضافه یک تلویزیون!

اولین مرتبه‌ای که آلمان‌ها به مقام نخست جهان رسیدند، جام جهانی 1954 در برن سوئیس بود. پس از آنکه تیم «زپ هربرگر» ‌افتخارآفرینی کرد، هر یک از نفرات آن تیم 1250 یورو (5 میلیون تومان) به اضافه یک دستگاه تلویزیون جایزه گرفتند.

*جام جهانی 1974 : 132 میلیون تومان پاداش به اضافه فولکس قورباغه‌ای

میزان پاداش‌های بازیکنان آلمانی در مدت 20 سال از کسب نخست مقام نخست تا سال 1974 که یاران فرانتس بکن‌باوئر افتخارآفرین شدند، رشد چشم‌گیری کرد و از 5 میلیون تومان به 132 میلیون تومان بالغ شد.

براساس آنچه در تاریخ به ثبت رسیده تک تک اعضای تیمی که مربیگری‌اش برعهده «هلموت شوئن»‌فقید بود»، 30هزار یورو به اضافه یک دستگاه فولکس قورباغه‌ای پاداش گرفتند.

*جام جهانی 1990 : فقط 286 میلیون تومان

در جام جهانی 1990 ایتالیا که تیم آلمان با ستارگانی همچون ماتیوس، برمه، کلینزمان،‌فولر، بوخوالد، لیت‌بارسکی، هسلر و ... و مربیگری فرانتس بکن‌باوئر به مقام نخست رسیدند و سومین ستاره قهرمانی خود را حک کردند، به اعضا تیم ملی 286 میلیون تومان پاداش داده شد.

این رقم در اصل 65 هزار یورو بود.

*جام جهانی 2014: 300 هزار یورو

هم اکنون با پایان یافتن جام جهانی 2014 برزیل و کسب مقام نخست هر یک از اعضا تیم تحت امر یواخیم لو صاحب 300 هزار یورو (یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان) شده است.

این رقم نشان می‌دهد در خلال 60 سال از اولین تا چهارمین قهرمانی آلمان‌ها میزان پاداش آنها 264 برابر شده است.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...