نسخه چاپی

انتقاد دبیر از عملكرد وزارت مسكن

رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: وزارت مسكن تغییرات طرح تفصیلی و جامع را با هماهنگی شورا انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از تسنيم، در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران، علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مشی شورای چهارم تعامل است، اظهار داشت:‌ من از وزارت مسکن و شهرسازی خواهشمندم تغییرات طرح تفصیلی و طرح جامع را با هماهنگی شورا انجام دهد.

دبیر در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیش از تعطیلات تابستانی شورا با بیان مطلب فوق گفت:‌ حرف یک نفر، نظر شورا نیست. نظر شورا با مصوباتش مشخص می شود و چیزی که به عنوان مصوبه از شورا بیرون می رود اهمیت دارد.

وی اضافه کرد:‌ امروز پیامکی از سوی روابط عمومی شورا منتشر شد که من پیگیری کردم و مشخص شد خبر اشتباه بوده است. درست است که روابط عمومی شورا اخبار همه اعضا را منتشر نمی کند اما بهتر است در ارسال پیامک ها نیز دقت کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد:‌ من اگر رای منفی درباره یک مصوبه داشته باشم زمانی که به تصویب شورا برسد باید از آن دفاع کنم. چرا که مصوبه؛ با رای اکثریت مصوبه می شود و بر نظر شخصی ارجحیت دارد.

در ادامه این جلسه علی صابری عضو شورای شهر به مصوبه اخیر شورای معاونین شهرداری تهران اشاره کرد و اظهار داشت: اعلام شده برای رفاه بانوان شهرداری خانم‌ها در شغل‌هایی مانند تایپیست و مسئول دفتر معاونین و مدیران شهرداری مشغول به کار نباشند.

وی افزود: باید مشخص شود که اگر خانم‌ها از این پست‌ها برکنار می‌شوند پست سازمانی دیگری برای حضورشان در شهرداری وجود دارد یا خیر. بنده پیشنهاد می‌کنم بانوان عضو شورای شهر نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند و اگر کارمندی در شهرداری به این مسئله معترض است شورا به آن رسیدگی کند. چرا که به عقیده بنده این اقدامات شعاری و عجیب و غریب است.

در این جلسه همچنین مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از نامگذاری 31 پل بزرگراه امام علی به نام مراکز استان‌های کشور خبر داد و گفت: انجام این امر که مصوبه آن چندی پیش تعیین شده بود محقق شد و نامگذاری‌های صورت گرفت. برخی از نامه‌ها و محموله‌های پستی به دلیل تغییر نام‌گذاری ها به مقصد نمی‌رسد و ما باید یک نهضت نامگذاری در شهر تهران ایجاد کنیم.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...