نسخه چاپی

تبلیغ فیس‌بوك، آموزش نحوه پیداكردن شوهر و غیره در یك كنگره دانشجویی!

عکس خبري -تبليغ فيس‌بوک، آموزش نحوه پيداکردن شوهر و غيره در يک کنگره دانشجويي!

برگزاری یك اردوی دانشجویی در شمال تهران با حاشیه هایی همراه شده است.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» در نخستین دوره این کنگره که عنوان پیشرفت در آن بود از دانشجویان فعال دانشگاه های سراسر کشور دعوت شده است تا در زمینه های مختلف مفاهیم حول و حوش جوانان و پیشرفت مطالبی ارائه دهند.

بنا به این گزارش این کنگره با همت دبیرخانه ... سوم و چهارم خرداد در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) در تهران با حضور اقشار مختلف دانشجو از انجمن های علمی، تا شوراهای صنفی حضور داشتند، برگزار شد.

این کنگره که عناوین با مصما و معنی داری همچون پیشرفت اسلامی، عدالتخواهی، معنویت و هویت ملی را به سنگینی یدک می کشید، گویا از این عناوین فرسخ ها فاصله داشت و آنچه در طول همایش غریبی می کرد همین عناوین بود.

گفته می‌شود این کنگره محلی بسیار مناسب برای تفریح و فضای مفرح و شاد برای دختر و پسرهای جوانی که خود را برای فضای علمی و گفتمانی آمده کرده بودند شده بود.

عدم رعایت حداقل حرمت های اسلامی، برگزاری کلاس های مختلط همراه با کف و سوت در کنار محل اسکان آقایان که برای خانم ها مشکل ایجاد کرده بود.

برگزاری جنگ های شادی همراه با انواع ادوات و طنزهای سخیف به بهانه ی اندکی شادی، طنزهای که با همه جور توهین و فضاحت همراه بود از جمله ی این طنزها می توان به تجویز جهش ژنی برای اصولگرا شدن همراه با رویاندن محاسن و داغ کردن پیشانی کردن، پیدا کردن شوهر در اسرع وقت، کشتن گربه دم حجله، دختر چرا درس می خوانی تا بشوی پزشک و... اشاره کرد که با سوت و کف های مکرر بعضی دختر و پسر در کنگره ی عدالتخواهی شده بود!

فضای سالن به اندازه ی نامناسب و زننده بود که بسیاری از دانشجویان در اعتراض سالن را ترک کردند که مسوولین در توجیه اشتباه خود و در جواب اعتراض دانشجویان گفتند که بالاخره شادی هم لازم است.

عدم کنترل محیط کلاس ها و محوطه فضا را برای اختلاط و حرکت های نامناسب آماده کرده بود.

ترغیب دانشجویان در کارگاه های آموزشی به استفاده از شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توتیتر که در ضدیت آنها با نظام و نرم افزار جاسوسی بودن آنها شکی نیست هم نکات جالب دیگر این کنگره بود.

آنچه در کارگاه عدالتخواهی از سوی یکی از اساتید مدعو مطرح شد این بود که عدالت یعنی اینکه جامعه طبقه طبقه گردد و این گروه شایستگان است که سهم زیادی باید از هرلحاظ به خود اختصاص دهد و بقیه باید به کف انتظارات خود قانع باشند و یا باید به طبقه شایستگان راه پیدا کنند.

و این گونه نخستین کنگره ... که در آن نه می توان معنویت دید و نه پیشرفت با صرف میلیون ها تومان پول بیت المال به پایان رسید.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...