نسخه چاپی

باز هم چك های یك دستفروش در دست بازیكنان پرسپولیس

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد وضعیت ذوب‌آهن گفت: این تیم تمریناتش را خیلی‌وقت است كه شروع كرده و 10 روز است كه من به تمرینات این تیم اضافه شده‌ام و باید ببینیم در لیگ چهاردهم چه اتفاقاتی می‌افتد. ذوب‌آهن تیم جوانی است امیدوارم روز به روز تیم ما بهتر شود.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، وی در مورد اینکه بعد از عقد قرارداد با ذوب‌آهن باشگاه پرسپولیس به دنبال او آمد گفت: بحث دیر و زود نبود من مطالباتی از باشگاه داشتم و آنها نیز هافبک می‌خواستند اما نمی‌شد که من شرایطم نسبت به فصل گذشته هیچ تغییری نکند باید به تیمی می‌رفتم که شرایط برایم مهیا باشد دوست داشتم سال بی‌حاشیه‌ای داشته باشم. فصل گذشته خیلی اذیت شدم هم محرومیت‌ها هم بازی ندادن‌ها همه‌چیز دست به دست هم داد تا از نظر روحی دچار افت شوم.
میزان مطالبات دهنوی از پرسپولیس

هافبک سابق پرسپولیس در مورد میزان مطالباتش از این باشگاه گفت: 450 میلیون تومان از پرسپولیس طلبکارم البته چک‌هایی که شیرینی به من داده است که برای آنها رسید داده‌ام اما نمی‌دانم ظاهرا در رسیدها دست برده شده است و اینطور عنوان شده که به من پول داده‌اند در حالی که چک‌ها برگشت خورده است روز یکشنبه هم به باشگاه پرسپولیس رفتم اما رحیمی مدیرعامل حضور نداشت و از دسترس هم خارج است نمی‌دانم چرا.
چک های یک دستفروش!

وی ادامه داد: این چک‌ها انگار متعلق به شخص ثالثی است. ظاهرا یک دستفروش است ولی چون خود شیرینی خودش پشت این چک‌ها را امضا کرده باید جوابگوی آنها باشد وگرنه من از شیرینی شکایت می‌کنم به وکیلم هم سپرده‌ام و این مسئله را پیگیری قانونی می‌کنم. او پشت چک را امضا کرده است و حالا که این چک‌ها برگشت خورده انگار که یک سال مجانی بازی کرده‌ام. فصل گذشته به من 410 میلیون تومان چک داده‌اند در حالی که در رسیدها به گونه‌ای است که انگار این مبلغ را به من پول داده‌اند فکر می‌کردم این چک‌ها معتبر است خبر نداشتم.

دهنوی تصریح کرد: در مملکت قانون است و پیگیر چک‌های برگشتی هستم. پارسال یک نمونه از این چک‌ها داشتند و امسال نوبت من شده است.

دهنوی در مورد اینکه وضعیت ذوب‌آهن چگونه است گفت: در حال حاضر ابتدای حضورم در این تیم است و هنوز به اتفاقات این تیم برنخورده‌ام باید ببینیم خدا چه می‌خواهد فعلا که بی‌حاشیه در حال کار هستیم توکل بر خدا ان‌شاءالله که سال خوبی داشته باشیم.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...