نسخه چاپی

تشدید اختلافات میان كارگزاران و تندروهای اصلاح طلب

اخیراً جلسه‌ای میان برخی از اعضای برجسته حزب كارگزاران سازندگی و حزب منحله مشاركت تشكیل‌شده و در آن اختلاف‌نظرهایی درباره میزان سهم هر طیف سیاسی در دولت جدید و نقش آن‌ها در حمایت از دولت بروز كرده است.

اخیراً جلسه‌ای میان برخی از اعضای برجسته حزب کارگزاران سازندگی و حزب منحله مشارکت تشکیل‌شده و در آن اختلاف‌نظرهایی درباره میزان سهم هر طیف سیاسی در دولت جدید و نقش آن‌ها در حمایت از دولت بروز کرده است. اعضای مشارکت بر این عقیده بوده‌اند که ما در سال‌های اخیر هزینه‌های زیادی برای اصلاحات داده‌ایم و زندانی و حتی کشته و مجروح داده‌ایم و در دوره اخیر هم که روحانی با کنار رفتن یک اصلاح‌طلب واقعی (محمدرضا عارف) و با رأی بدنه اصلاح‌طلبی و حمایت خاتمی به پیروزی رسید، اما پست‌های کلیدی به کارگزاران رسید و حالا برای دادن پست‌های غیر مهم مانند بعضی فرمانداری‌ها، به اصلاح‌طلبان باید منت بکشیم.

اختلاف‌نظر میان این دو طیف از جایی بالا گرفته است که بحث درباره مقاله ای در روزنامه آرمان شروع ‌شده است. در این مقاله کارگزاران پدرخوانده‌هایی نامیده شده‌اند که دنبال قدرت و ثروت هستند و نظر اعضای کارگزاران این بوده که این مقاله به سفارش طیف مشارکتی و تندروی اصلاحات نوشته ‌شده است.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...