نسخه چاپی

توافق رئال مادرید و بهترین گلزن جام جهانی

یك روزنامه اسپانیایی از توافق مسئولان رئال مادرید و هافبك كلمبیایی موناكو خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بر اساس گزارشی که در روزنامه «آس» اسپانیا به چاپ رسیده است سران باشگاه رئال مادرید با خامس رودریگس، هافبک نفوذی تیم ملی کلمبیا به توافق رسیده‌اند و مذاکرات خود را با باشگاه موناکو بر سر انتقال وی آغاز کرده‌اند.

«آس» گزارش داد رئال مادرید قصد دارد سالیانه ۷.۵ میلیون یوور به این هافبک ۲۳ ساله پرداخت کند. در حال حاضر تنها مشکل بر سر عملی شدن این انتقال باشگاه موناکوست که رقم ۸۰ میلیون یورو را برای فروش رودریگس تعیین کرده است.

در این گزارش آمده است سران رئال مادرید به دنبال این هستند تا این انتقال را با رقمی به ارزش ۷۰ میلیون میلیون یورو قطعی کنند و در کنارش کاسمیرو، هافبک برزیلی خود را به نایب قهرمان لوشامپیونه فرانسه بدهند.

رئال قصد دارد آنخل دی‌ماریا را ۶۰ میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن بفروشد و در کنارش سامی خدیرا را به یکی از تیم‌های لیگ برتر بدهد تا با پولی که در این بین عایدش می‌شود اقدام به خرید رودریگس کند.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که باشگاه موناکو به دنبال جذب په‌په و فابیو کونترائو از رئال مادرید بوده ولی این پیشنهاد مورد قبول مسئولان رئال قرار نگرفته است.

بر اساس ادعای روزنامه دیجیتالی «El Confidencial» اسپانیا پیش از این بارسلونا هم برای جذب بهترین گلزن جام جهانی ۲۰۱۴ اعلام تمایل کرده بود و قصد داشته او را با ۹۰ میلیون یورو جذب کند ولی خامس رودریگس پیش از این عنوان کرده بود که رئال مادرید را به بارسا ترجیح می‌دهد و حاضر است چشم بسته به سانتیاگوبرنابئو برود.

خامس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۳ در ازای ۴۵ میلیون یورو از پورتو به موناکو پیوست و در ۳۸ بازی که در رقابت‌های مختلف برای این تیم فرانسوی به میدان رفت ۱۰ گل به ثمر رساند.

۱۳۹۳/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...