نسخه چاپی

عكس بازیگر زن ایرانی بدون حجاب در زیارتگاه !!

هنوز بازتاب های مربوط به عكس یادگاری با وضعیت زننده برخی بازیگران زن سینمای ایران در مزار شهدا فراموش نشده كه این بار هنرنمایی دیگری از این قشر در فضای مجازی منتشر شده است.


در این تصویر، یکی از بازگران جوان و تازه چهره شده سینما به نام “م.ک”، با پوششی نامناسب در مقابل یکی از اماکن متبرکه و زیارتگاهها اقدام به انداختن عکس به اصطلاح یادگاری با فیگورهای هنری کرده است.

اگرچه حضور این بازیگران در چنین مکانهایی امید را در دل برخی دوستداران هنر ارزشی حفظ می کند که این قشر هنوز هم پایبند اصول و اعتقادات اخلاقی و ارزشی جامعه است، سایت پاتوق۹۸ : اما به نظر می رسد نوع عکس گرفتن و انتشار آن در انواع و اقسام سابتهای طرفداران این بازیگران، نشان از بی توجه بودن آنها به ارزش حضور در چنین مکانهایی است.

6eba2e4a28ed2e8aed73eefec21925b71.jpg


بازیگر زن ایرانی بدون حجاب




حال که حضور بازیگران زن در مزار شهدا و اقدام اهانت آمیز آنها با پاسخ قاطع مردم مواجه و آنها را مجبور به عقب نشینی کرد، امیدواریم این بار هم شاهد برخورد مسئولان فرهنگی کشور با این پدیده تازه به وجود آمده باشیم.

یادمان نرود سایتی که طی روزهای گذشته توسط مسئولان فیلتر و خبر آن نیز در قاصد منتشر شد، تصاویری از زندگی شخصی و عکسهای بدون حجاب برخی بازیگران زن ایرانی منتشر کرده بود که هیچ واکنشی از سوی آنها در بر نداشت.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...