نسخه چاپی

وعده ای خوش برای مستاجران

عکس خبري -وعده اي خوش براي مستاجران

سال گذشته قرار بود براساس طرحی كه از سوی وزارتخانه تعیین شده بود قیمت اجاره‌بها تعزیراتی شود، كه با توجه به موفق نبودن آن طرح امسال قرار شد برنامه ریزی دقیق‌تری صورت گیرد.

با آغاز فصل نقل و انتقالات و نگراني از افزايش قيمت اجاره بها، قرار است طرح جديد تعزيراتي براي كنترل و تعديل بازار مسكن به اجرا درآيد.

تقي رضايي ـ مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران ـ در گفت‌وگو با ايسنا، از اجراي طرح تعزيراتي براي كنترل قيمت در سال جديد خبر داد و اظهار كرد: معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي در حال پيگيري براي اجرايي شدن طرح تعزيراتي كنترل اجاره بها در آغاز فصل نقل و انتقالات است.

وي ادامه داد: سال گذشته قرار بود براساس طرحي كه از سوي وزارتخانه تعيين شده بود قيمت اجاره‌بها تعزيراتي شود، كه با توجه به موفق نبودن آن طرح امسال قرار شد برنامه ريزي دقيق‌تري صورت گيرد.

رضايي با بيان اين‌كه اين طرح در سال جديد با تمهيدات بيشتري اجرايي مي‌شود، گفت:‌ حدود پنج ماه بر روي اين طرح كار شده و قرار است به‌طور همزمان براي تعديل اجاره بها چند پروژه عملياتي شود.

به گزارش ايسنا، درحالي كه مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران از اجراي طرحي براي كنترل اجاره بها در فصل نقل و انتقالات خبري مي‌دهد، رييس اتحاديه مشاوران املاك كشور صراحتا اعلام كرده است كه امسال براي كنترل اجاره بها برنامه‌اي نداريم.

به گفته خسروي طرح تعزيراتي كه سال گذشته براي كنترل بازار اجاره بها براساس برنامه‌ريزي مسوولان پايه‌ريزي شده است موفق نبوده و زماني مي‌توان براي كنترل بازار مسكن كاري كرد كه برابر قانون باشد نه طرح.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...