نسخه چاپی

روش ما كشف حجاب رضاخانی نیست‌!

نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نسبت كشف حجاب رضاخانی به دانشگاه آزاد اسلامی ظلم است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام تیمورعلی عسگری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خاطرنشان کرد: جریانی که نمی‌خواست رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام شده و پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود و حتی دانشگاه آزاد را درصدد پس ندادن بودند امروز به عنوان چالش سیاسی فعال عمل می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در رابطه با موضوع فرهنگ و ارزشهای دینی باید کار فرهنگی به جای کار سرهنگی انجام شود و صحیح نیست امام جمعه مشهد بگویند که دانشگاه آزاد اسلامی جولانگاه بی‌عفتی شده است و باید واژه اسلامی را از این دانشگاه برداشت.

حجاب‌ دانشگاه‌ آزاد از خیابان‌ ولیعصر بهتر است!

عسگری خاطرنشان کرد: چنین برخوردی در رابطه با دانشگاه آزاد اسلامی بی‌انصافی است چرا که این دانشگاه دارای رسانه نیست اما هنگامی که برنامه‌هایش را به نمایندگان عرضه می‌کند از این دانشگاه تقدیر می‌شود.

لابی‌های سنگین"جاسبی" و "میرزاده" برای رای نیاوردن گزارش تفحص از دانشگاه آزاد

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال روش قبل انجام شده اما جوابی گرفته نشده است گفت: آنچه مسلم است دانشجوی متخلف در دانشگاه آزاد اسلامی به نیروی حراست معرفی می‌شود و محترمانه مشاوره و ارشاد برای وی صورت می‌گیرد و حتی پس از تکرار فرایند نامطلوب از سوی این دانشجو کمیته انضباطی نیز ایجاد می‌شود.

نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نوع برخورد دانشگاه آزاد اسلامی با نوع برخورد حضرات متفاوت است و ما به نام دین نمی‌خواهیم زور بگوییم ممکن است روش‌هایمان متفاوت باشد اما نسبت به کشف حجاب رضاخانی نیز به دانشگاه آزاد اسلامی ظلم است.

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...