نسخه چاپی

تعطیلی مهدكودك متخلف در اردبیل

معاون امور اجتماعی اداره‌كل بهزیستی استان اردبیل گفت: به احتمال قوی و با تأیید كمیسیون عالی نظارت بر مهدهای كودك، مهد ستایش استان برای همیشه تعطیل می‌شود.

به گزارش نما، خسرو امیدوار امروز در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: در جلسه کمیسیون شرکت و موارد مختلف از ابعاد حادثه مهدکودک ستایش اردبیل را بازگو کردیم؛ بعید به نظر می‌رسد این کمیسیون رای به فعالیت مجدد این مهدکودک بدهد و به احتمال زیاد روزهای آینده ابلاغیه تعطیلی دائمی مهدکودک ستایش از طریق این کمیسیون ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: با وجود اینکه بیش از 80 نفر از اولیای کودکان از عملکرد این مهدکودک اعلام رضایت کرده و تنها چند نفر شاکی و گلایه‌مند فعالیت این مهد بودند اما مسئولان کشوری و اعضای این کمیسیون عالی تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهند داد تا برای ابلاغ به استان و مهدکودک ستایش مورد استفاده قرار گیرد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه سوءمدیریت از سوی صاحب امتیاز و مدیرمسئول و همچنین خدمه‌ای که اقدام به کودک‌آزاری کرده است کاملاً مشهود و معلوم است، ادامه داد: پرونده روال قانونی خود را طی می‌کند و قرار است بعد از بررسی‌های همه‌جانبه حکم قضایی نیز در این زمینه صادر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حادثه کودک‌آزاری مهد ستایش در اردبیل که از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب وسیعی داشته است با واکنش سریع و به موقع بهزیستی و دادسرای اردبیل روبه‌رو شده است و متخلفان در این زمینه دستگیر شدند و هم‌اکنون نیز پرونده آنها در مراجع قضایی در حال پیگیری جدی است.

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...