نسخه چاپی

ضبط دامنه ir جدی نیست

قائم مقام سازمان فناوری اطلاعات ایران: هیچ مكاتبه‌ای برای پیگیری حكم‌دادگاه آمریكایی در مورد «ضبط دامنه IR و آدرس‌های اینترنتی ایران» صورت نگرفته است؛ زیرا اساسا در مورد چیزی كه وجود ندارد، نباید واكنشی نشان دهیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، خسرو سلجوقی در جمع خبرنگاران در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر حکم‌ دادگاه امریکایی برای ضبط دامنه IR و آدرس‌های اینترنتی ایران و پیگیری دولتی درباره این موضوع، اظهار داشت: هیچ مکاتبه‌ای برای پیگیری این موضوع صورت نگرفته است. زیرا در مورد چیزی که وجود ندارد، نباید واکنشی نشان دهیم، اگر موضوعی بود، تاکنون باید احساس می‌کردیم، اما اتفاقی نیفتاده است.

قائم مقام سازمان فناوری اطلاعات ایران توضیح داد: زیرا این اقدام امکان ندارد و اگر یک بار این اتفاق بیفتد، امنیت برای تمام اینترنت بر هم خواهد خورد و فقط موضوع دامنه IR و آدرس‌های اینترنتی ایران نیست.

عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ادامه داد: به نظر می‌رسد، پیگیری زمانی است که حکمی ابلاغ شود و آن زمان است که پیگیری لازم می‌شود.

وی تاکید کرد: قطعا اگر بخواهند، این حکم را اجرا و IR را قطع کنند به دعوی کشیده می‌شود و ما را برای توضیحات خواهند خواست؛ در نهایت به اعتقاد ما این اخبار بی‌معنی است.

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...