نسخه چاپی

همسران بن‌لادن همچنان به او وفادارند

عکس خبري -همسران بن‌لادن همچنان به او وفادارند

سه همسر اسامه بن لادن پس از گذشت یك سال از مرگ او همچنان به وی وفادار هستند و از دادن اطلاعات امتناع می‌كنند.

به گزارش نما، ايسنا به نقل از روزنامه ديلي ميل نوشت: پس از حمله نيروهاي ويژه آمريكايي به محل اختفاي اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده در منطقه ابيت آباد پاكستان در سال 2011 سه همسر او بازداشت شدند.

يك مامور اطلاعاتي پاكستاني كه از همسران بن لادن بازجويي كرده، اظهار داشت:همسران بن لادن در مقابل ارائه اطلاعات مقاومت مي‌كنند.

اين مامور اظهار داشت: جوان‌ترين همسر بن لادن "امل الساده" هنگامي كه با سئوال‌هاي بازجويان مواجه مي‌شد، كنترل خود را از دست مي‌داد و عصباني مي‌شد. دو همسر ديگر بن لادن كه عربستاني بودند نيز به سئوال‌ها پاسخ نمي‌دادند و سكوت مي‌كردند.

به رغم شرارت‌هايي كه بن لادن در سراسر جهان انجام داده بود، همسران وي به شدت از او حمايت مي‌‌كردند.

اين مامور اطلاعاتي اظهار داشت: زمانيكه از امل الساده سئوال مي‌شد، عصباني بود و به ندرت اظهارنظر مي‌كرد. اما برخي اوقات انعطاف‌پذير مي‌شد و چيزهايي در مورد بن لادن مي‌گفت.

امل الساده كه در حمله به محل اقامت بن لادن زخمي شده بود، زماني كه 18 سال داشت با بن لادن كه در دهه 40 زندگي خود بود ازدواج كرد. او يك زن يمني است. پاكستان سه بيوه و 11 فرزند به لادن را ماه گذشته به عربستان سعودي فرستاد.

يك دادگاه در پاكستان آنها را به خاطر ورود غيرمجاز به پاكستان محاكمه كرد و پس از اتمام دوره زندان آنها، اين افراد به عربستان فرستاده شدند.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...