نسخه چاپی

افشارزاده صحبت‌های خسرو را تكذیب كرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تیموریان به باشگاه استقلال محبت كرد و برای قراردادش به ما تخفیف داد!

به گزارش نما، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان، قرارداد خسرو حیدری،‌ اردوی ترکیه‌ای استقلال، قرعه‌کشی لیگ برتر و ... صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

* در حالی که زمان زیادی به پایان فصل نقل و انتقالات باقی نمانده وضعیت آندرانیک تیموریان و استقلال به کجا رسید؟

ما جلسه‌ای دو ساعته با هم داشتیم و قرار شد که تیموریان با تیم‌های قطری که او را می‌خواهد صحبت‌هایش را انجام دهد و در نهایت پاسخ ما را بدهد و قرار شده طی امروز و فردا تکلیف حضور یا عدم حضورش در استقلال مشخص شود.

* اگر در روز آخر تیموریان نخواست در استقلال بماند تکلیف جایگزین او چه خواهد شد؟

خب ما در آن صورت با افراد دیگر صحبت خواهیم کرد.

*اینکه گفته می‌شود تیموریان به استقلال تخفیف داده صحت دارد؟

بله او محبت کرد و با توجه به علاقمندی که به باشگاه استقلال و هوادارانش دارد به ما تخفیف داد که اگر قرارداد رسمی با این بازیکن امضا کنیم رقم قرارداد و تخفیف این بازیکن را اعلام خواهیم کرد.

* گفته می‌شود برای هر بازی در استادیوم آزادی استقلال و پرسپولیس باید 270 میلیون تومان پول بپردازند باشگاه استقلال در این باره چه موضعی خواهد گرفت؟

فکر نمی‌کنم استقلال و پرسپولیس توانایی پرداخت چنین پولی را داشته باشند و دادن این پول در توان ما نیست. قرار است با کفاشیان مشورت‌هایی در این باره انجام دهیم و در این باره تصمیم نهایی گرفته شود.

* خسرو حیدری مدعی شده بندی در قراردادش وجود دارد که او اگر پیشنهادی از اروپا داشت می‌تواند از استقلال برود درست است؟

نه! چنین چیزی صحت ندارد و در قرارداد خسرو حیدری هیچ بندی نیست که او بخواهد از استقلال برود و این بازیکن تا آخر فصل همراه ما خواهد بود.

* اما نظری جویباری در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت که اگر بازیکنان استقلال از اروپا پیشنهاد داشته باشند می‌توانند راهی تیم‌های خواهانشان بشوند.

فعلا که پیشنهادی از تیم‌های اروپایی برای بازیکنان ما نیامده است.

*از اردوی استقلال در ترکیه چه خبر؟ با امیر قلعه‌نویی ارتباط دارید؟

بله به طور مرتب با قلعه نویی تماس دارم و او از کمپ، اردو و شرایط حاکم بر بازیکنان راضی است و خوشبختانه بازی‌های خوبی هم انجام دادیم اما باید بگویم که باخت در بازی‌های دوستانه مهم نیست و برای ما مهم این است که قلعه‌نویی بتواند ترکیب تیمش را معلوم کند.

* خلیلیان مدیرعامل سپاهان گفته بود که با توجه به اینکه سپاهان در آسیا حضور ندارد و باید سقف هزینه‌هایش 15 میلیارد باشد از وزیر ورزش مجوز سقف بودجه 18 میلیارد تومانی گرفتند و این در حالی است که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ این مجوز را تکذیب کرد. موضع باشگاه استقلال در این خصوص چیست و فکر می کنید چرا اگر چنین مجوزی صحت داشته باشد فقط باید به باشگاهی مثل سپاهان داده شود؟

من از این موضوع اطلاعی ندارم اما صحبت‌های تاج را در این خصوص شنیدم. همانطور که گفتم اطلاعی از این موضوع ندارم اما فکر نمی‌کنم وزیر ورزش و جوانان چنین مجوزی به سپاهان داده باشد.

* قرعه‌کشی لیگ برتر چهاردهم هم انجام شد. از قرعه استقلال رضایت دارید؟

قرعه‌کشی خوبی بود و تیم‌ها همه نزدیک به هم هستند و فکر نمی‌کنم برای استقلال قرعه‌کشی فرق داشته باشد.

*دربی هم در هفته آخر لیگ انجام می‌شود. نظرتان در این باره چیست؟

خب اگر دو تیم به هم نزدیک باشند که این بازی فینال‌گونه خواهد بود اما دربی همیشه حساس است و اگر از نظر امتیازی این دو تیم در پایان لیگ به هم نزدیک باشند حساسیت آن دو چندان خواهد شد.

* در حالی که گفته بودید برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانید اما در یکی از روزنامه‌های ورزشی از قول شما نوشته شده بود که پرسپولیس اگر می‌تواند ما را شکست دهد.

من هیچ گاه برای هیچ کس کری نمی‌خوانم و متاسف هستم برای رسانه‌هایی که از قول من اما از ذهن خودشان این مطالب را می‌نویسند. من هیچ گاه برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانم.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...