نسخه چاپی

متهم بخاطر بی پولی به دادگاه نمی‌آمد

عکس خبري -متهم بخاطر بي پولي به دادگاه نمي‌آمد

یكی از متهمان پرونده با بیان اینكه به خاطر مشكلات مالی در جلسه قبلی غیبت داشتم، گفت: كارمند بیمه بودم و بعد از اختلاس بیكار شدم.


به گزارش نما به نقل از فارس ، در ادامه سومین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران ذبیح‌زاده نماینده دادستان کیفرخواست متهم دیگر پرونده به نام « الف - ف» را به اتهام معاونت در اختلاس توأم با جعل به مبلغ 106 میلیون ریال و همچنین تحصیل مال نامشروع به مبلغ یکصد میلیون ریال را قرائت کرد اظهار داشت : با توجه به مدارک موجود در پرونده، اعترافات متهم و همچنین گزارش سازمان بازرسی کل کشور بزه انتظامی به متهم محرز و مسلم است و خواستار مجازات وی هستیم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام مطرح شده را به هیچ وجه قبول ندارد، گفت: من با آقای «ف» از دوران دبیرستان دوست بودم و به واسطه همین آشنایی دو فقره چک دریافت کردم.

متهم با تأکید بر اینکه با آقای «ف» رفیق بوده و در آینده هم رفیق خواهم ماند، گفت: او به من گفت چک‌های صادر شده به خاطر خسارت بدنه خودروهای تعدادی از دوستانش است و از من خواست چک را نقد کرده تا او پول را به دست دوستانش برساند.

وی افزود: من یک سال و نیم کارمند بیمه ایران بودم اما در زمان اختلاس بیکار بودم . جلسه قبل دادگاه نیز به خاطر مشکلات مالی به دادگاه نیامدم.

متهم با بیان اینکه اشتباه کردم و به خاطر همین اشتباه درخواست اشد مجازات برای خودم دارم، گفت: هیچ پولی دریافت نکردم و تمام پولی که به حساب همسرم واریز شده بود را به آقای «ف» بازگرداندم.

بعد از اظهارات متهم نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: متهم فعلی کارمند و کارشناس درمان بیمه است و چطور ممکن است که چک شخص دیگری را وصول کند و از این اقدام بی‌اطلاع باشد.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...