نسخه چاپی

آمریكا برای تحریم روسیه آماده می‌شود

بنا بر اعلام مقامات آمریكا، این كشور در حال ارزیابی اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام مقامات آمریکا، این کشور در حال ارزیابی اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه است.

به گزارش روزنامه هافینگتون پست، بنا بر اعلام مقامات ناشناس آمریکایی، دولت این کشور در حال ارزیابی اعمال تحریم‌های یک‌جانبه علیه روسیه است.

گفته می‌شود علت این تصمیم، نگرانی دولت اوباما از عدم تمایل کشورهای اروپایی به اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه روسیه است. تا کنون سیاست‌های دولت آمریکا ایجاب می‌کرد طی اتحادی که با برخی کشورهای اروپایی تشکیل داده بود، به عنوان یک "جبهه غربی متحد" بر روسیه اعمال فشار کند.

این در حالی است که به گفته برخی کارشناسان، اتحادیه اروپا و دیگر قدرت‌های بزرگ اقتصادی اروپا اعتقاد دارند اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه تاثیری بومرنگی دارد و مضراتش به خود آن‌ها باز می‌گردد. پس از افشای این موضوع که اتحادیه اروپا از عواقب چنین اقداماتی حذر می‌کند، مقامات این کشور اعلام کردند بدون همراهی این اتحادیه و به تنهایی وارد عمل خواهند شد.

هم اکنون اجلاس رهبران اتحادیه اروپا در بروکسل در حال برگزاری است و آمریکا اعلام کرده است پیش از رسیدن مقامات این اتحادیه به یک تصمیم قطعی، طرح خود را عملی نخواهد کرد.

۱۳۹۳/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...