نسخه چاپی

جهاد اسلامی: ایران! متشكریم

جنبش جهاد اسلامی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین تشكر كرد.

«خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه العالم اظهار داشت: تحولات به وجود آمده در عملکرد جنبش‌های مقاومت که به نیابت ازملت فلسطین و به وسیله گردان‌های «قدس»، گردان‌های «عزالدین قسام» و گردان‌های «ابوعلی مصطفی» صورت می‌گیرد، تحولی شگرف و تجربه‌ای متفاوت با جنگ‌های گذشته است.

وی افزود: پیش از این، تنها غزه زیر آتش قرار داشت، اما اکنون معادلات تغییر یافته و شهرهای صهیونیست‌نشین زیر آتش مقاومت هستند. بنابراین، ملت فلسطین، نقش تعیین کننده در معادلات پیدا کرده و اکنون آتش‌بس، تنها در مقابل آتش‌پس پذیرفتنی شده است.

البطش خاطرنشان کرد: مقاومت توانست با تکیه بر سال‌ها صبوری و تلاش و ابتکار، به ابزار، قدرت و تاکتیک‌های مهمی دست یابد که اکنون به عوامل بازدارنده تبدیل شده‌اند.

وی با بیان این که ملت فلسطین حق دارد برای دست‌یابی به منابع قدرت، تلاش کند، اظهار داشت: ما ملتی تحت اشغال هستیم و حق داریم که در جستجوی منابع قدرت باشیم و منابع قدرت را نزد برخی از برادران یافتیم که به ما کمک کردند و آشکارا می‌گوییم که پیشاپیش همه این برادران، جمهوری اسلامی ایران قرار داشت.

این عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: مقاومت، طی چندین سال صبوری، کار و آموزش واحدهای نظامی خود توانست به این سطح از فن‌آوری برسد و آن را منتقل کند و مورد آزمایش قرار دهد تا جایی که اکنون این فن‌آوری به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است که در میادین جنگ آزموده می‌شود و کارایی خود را در مقابله با تجاوزات دشمن اشغالگر صهیونیست به اثبات می‌رساند.

وی با تایید بر تقویت لزوم قدرت بازدارندگی مقاومت که باعث ترس صهیونیست‌ها شده، گفت: وقتی خانه‌های بی‌دفاع غیرنظامیان را جنگنده‌های اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی بمباران می‌کنند، آیا انتظار دارند که ملت فلسطین بیکار بنشیند؟ خیر، ملت فلسطین همان امکانات ناچیز خود را برای مقابله با دشمن صهیونیست‌ به کار خواهد گرفت حتی اگر ارتش‌ها و گردان‌های صدها هزار نفری کشورهای عربی، هیچ واکنشی به دشمن صهیونیست نشان ندهند و در مقابله با ارتش صهیونیستی حتی به مرزهای فلسطین هم نزدیک نشوند.

۱۳۹۳/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...