نسخه چاپی

متهم:برای تلافی محبت همكاری كردم!

عکس خبري -متهم:براي تلافي محبت همکاري کردم!

یكی از متهمان پرونده با بیان اینكه فقط با یكی از متهمان اصلی احوالپرسی داشتم گفت: او به من برای خرید ماشین كمك كرد من هم برای جبران محبت چك‌هایش را وصول می‌كردم.


به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه رسیدگی به پرونده اختلاس شرکت بیمه در دادگاه کیفری استان تهران نماینده دادستان کیفرخواست متهم دیگر پرونده به نام «ز- ت» که یکی از نمایندگی‌های بیمه ایران بود را مبنی بر معاونت در اختلاس و وصول 3 فقره چک به مبلغ 678 میلیون ریال را قرائت کرد.

با توجه به اینکه متهم در دادگاه حضور نداشت وکیل مدافع وی در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکل من نمایندگی بیمه ایران را نداشته بلکه فقط آنجا مشغول به کار بوده است. او فقط 2 فقره چک وصول کرده و از چک سوم بی‌خبر است.

وکیل مدافع متهم گفت: چک‌ها توسط شوهر موکلم ارائه شده و او با مباشرین اختلاس ارتباطی نداشته است.

در ادامه نماینده دادستان اتهامات یکی دیگر از متهمان به نام «م -ف» به اتهام معاونت در اختلاس توأم با جعل و وصول 4 فقره چک به مبلغ 680 میلیون ریال را قرائت کرد.

متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهامات را قبول ندارد گفت: هر 4 فقره چک به نام من بود و همه آنها را وصول کرده‌ام. در قبال ارائه آنها به آقای «ف» هیچ پولی دریافت نکردم.

وی درباره آشنایی خود با آقای «ف» گفت: فقط در حد آشنایی دورادور در شهرستان و سلام علیک جزئی او را می‌شناختم تا اینکه برای کار بیمه خودرو به تهران آمدم و به خاطر مشکلاتی که داشتم آقای «ف» به من پیشنهاد خرید خودرو داد.

وی ادامه داد: من هم با توجه به مشکلات کاری که داشتم پذیرفتم و پولی را از او گرفتم.

در ادامه نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: در مرحله تحقیقات از متهم سؤال شده آیا برای این کار پولی دریافت کردی که در جواب گفته است آقای «ف» برای خرید ماشین به من پول داده بود و چون نمی‌توانستم پول را برگردانم این کار را برایش انجام دادم.

ذبیح‌زاده ادامه داد: 4 فقره چک بابت دیه به نام متهم صادر شده که در این 4 فقره 4 آدرس متفاوت داده است.

متهم درباره آدرس‌های اشتباه گفت: به خاطر خواب‌آلودگی ناشی از کار بعضا شماره تلفن و آدرس را اشتباه می‌دادم.

متهم گفت: من از اختلاس بی‌خبر بودم و برای تلافی کمکی که به من کرده بودند با آنها همکاری کردم.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...