نسخه چاپی

رزنده: ایران امروز باز هم همه را سورپرایز خواهد كرد

سرمربی تیم ملی برزیل پس از دیدار مقابل روسیه و پیش از مسابقه با ایران گفت: ایران شایستگی صعود به نیمه نهایی را دارد و مطمئنا همه را دوباره سورپرایز خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، برناردو رزنده پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر روسیه و پیش از مصاف با تیم ملی ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 در فلورانس ایتالیا گفت: در بازی مقابل روسیه توانستیم در دفاع و دریافت خوب کار کنیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم. مرحله نهایی و رقابت بین شش تیم برتر بسیار سخت است و کنترل شرایط مسابقه خیلی است. مقابل روس ها در سرویس هم خیلی خوب بودیم.

پر افتخار ترین مربی والیبال دنیا افزود: بازی ما مقابل ایران فوق العاده خواهد بود و مطمئنا برابر ایران مشکلات زیادی خواهیم داشت. ایران تیمی است که در دفاع، سرویس و دریافت خیلی خوب کار می کند و پاسور خوبی هم دارد. ما سعی می کنیم بهترین بازی خود را مقابل ایران انجام دهیم.

رزنده عنوان کرد: نظر و احساسم این هست که ایران در مسابقه امروز باز هم همه را سورپرایز خواهد کرد. این تیم مقابل روسیه بازی سختی داشته ولی پس از آن یک روز استراحت کرده و امروز با توان و انرژی زیاد و شرایط بهتر به مقابله با ما می آید. ایران شایستگی صعود به نیمه نهایی را دارد.

تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 20 امروز جمعه 26 تیرماه به وقت تهران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی به مصاف برزیل می رود و در صورت پیروزی با هر نتیجه ای برای نخستین بار به نیمه نهایی لیگ جهانی راه پیدا می کند.

۱۳۹۳/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...