نسخه چاپی

انهدام ۵ خودرو و هلاكت ۲۰ تروریست داعش درعراق

بالگردهای ارتش عراق موفق شدند حمله عناصر داعش به پایگاه هوایی اسپایكر در شمال تكریت را دفع و ۲۰ نفر از تروریست های داعش را به هلاكت برسانند.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر ، منبعی امنیتی به پایگاه خبری سومریه نیوز گفت:« بالگردهای ارتش قبل از ظهر امروز کاروان خودروهای حامل عناصر داعش را در مسیر پایگاه هوایی اسپایکر در شمال تکریت هدف قرار دادند که در این عملیات 20 نیروی داعش کشته شدند و 5 خودروی آنان منهدم شد.»

پاکسازی منطقه اللطیفیه عراق از تروریست های داعش

منابع امنیتی عراقی اعلام کردند : نیروهای امنیتی و نظامی عراق موفق شدند ، منطقه اللطیفیه واقع در جنوب بغداد را از کنترل تروریست های داعش خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری عراقی المسله ،یک منبع امنیتی که نامش فاش نشده است گفت : نیروهای امنیتی با همکاری داوطلبان مردمی موفق شدند تروریست های داعش را کاملا از شهر اللطیفیه واقع در 35 کیلومتری جنوب بغداد بیرون و ضربات سنگینی را به آنها وارد کنند.

نیروهای امنیتی عراقی در حال حاضر بر تمامی مناطق اللطیفیه کنترل دارند و تروریست های داعش کاملا از این منطقه خارج شده اند .

تخریب بقاع متبرکه یک روستا در کرکوک

شاهدان در کرکوک اعلام کردند : تروریست های داعش پنجشنبه ، حسینیه ها و بقاع متبرکه در یکی از روستاهای استان کرکوک را منهدم کردند.

شاهدان با اعلام این خبر گفتند تروریست های مسلح داعش با ورود به روستای بشیر در جنوب کرکوک حسینیه ها ، قبرهای شخصیت های مذهبی و مراکز احزاب سیاسی را در روستای بشیر در 35 کیلومتری جنوب کرکوک منهدم کردند اما این اقدامات تلفات جانی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری الاستقامه ، تروریست های داعش با انتشار عکس هایی از روستای بشیر که اکثر ساکنان آن از ترکمان های شیعه هستند، عملیات انهدام این حسینیه ها و بقاع متبرکه را مستند سازی کرده اند .

۱۳۹۳/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...