نسخه چاپی

نظر دیوان عدالت در مورد پرونده مرتضوی

عکس خبري -نظر ديوان عدالت در مورد پرونده مرتضوي

رئیس دیوان عدالت اداری از تائید طرح الكترونیكی شدن پرونده های دیوان عدالت توسط رئیس قوه قضائیه و آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی و بقایی خبر داد.


به گزارش نما،حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نتیجه هیئت تشخیص قوه قضائیه و دستور رئیس قوه مبنی بر الکترونیکی شدن پرونده های دیوان عدالت گفت: با تائید آیت الله آملی لاریجانی هم اکنون بودجه لازم برای الکترونیکی کردن پرونده های دیوان عدالت تامین شده و این کار در حال اجرا است.

وی افزود: هر چند این طرح نیاز به مقدماتی دارد ولی آرام آرام پرونده های الکترونیکی و سایر پرونده های قدیمی بر اساس قانون و آیین نامه امحاء می‌شوند.

آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی در دیوان عدالت

رئیس دیوان عدالت در مورد شکایت نمایندگان به دیوان مبنی بر انتصاب سعید مرتضوی در تامین اجتماعی گفت: این پرونده باید در کمیسیون مربوطه بررسی شود که پرونده وارد کمیسیون شده است. وقتی کمیسیون به نتیجه رسید پرونده وارد هیئت عمومی دیوان شده تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

منتظری اظهار داشت: اینکه می گویند تنها دیوان باید در مورد پرونده سعید مرتضوی تصمیم گیری کند صحیح نیست زیرا تمام روند رسیدگی به پرونده در اختیار ما نیست و باید بین طرفین تبادل لایحه انجام شود که این مراحل زمان می برد.

پرونده بقایی هنوز در حال بررسی است

رئیس دیوان عدالت اداری در مورد موضوع پرونده بقایی گفت: این پرونده هم همچنان در روند رسیدگی قرار دارد.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...