نسخه چاپی

كتاب "چهل حدیث ولایت فقیه" منتشر شد

كتاب «چهل حدیث ولایت فقیه» به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در شمارگان ۳ هزار نسخه به چاپ رسیده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مبارزه‌ نود ساله‌ مکتب خلفاء با حدیث، پیامبر (ص) و پیروان مکتب اهل بیت(ع) با تقدیم شهدای گرانقدری چون ابوذر، حجربن عدی و یارانش و ده‌ها تن از بزرگان صحابه توانستند افتخار پیشگامی در تدوین و حفظ حدیث از تعرض خصمانه خلفا، سخنان تشویق و تمجید آمیز پیامبر(ص) و ائمه(ع) در فضیلت نقل حدیث را ویژه خود ساختند و عمل به آن را آویزه گوش خود کردند.

چهل حدیث‌ در موضوعات مختلف اعتقادی و اخلاقی نوشته شده است. ولی تاکنون چهل حدیثی پیرامون ولایت فقیه به رویت نگارنده نرسیده است و این سبب شده تا برخی آگاهانه یا نا آگاهانه درپیشینه نظری و عملی فقیه، ایجاد شک و تردید کنند.

از این رو معاونت تیلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با چاپ و انتشار این مجموعه، سعی داشته تا زبان جاهلان نا آگاه و مغرضان بد خواه را کوتاه کند تا برای روشن تر شدن حقیقت، حجت بر آنان تمام شود.

حجت عالم احیاگر دین، عالم، وارث یامبر (ص) و امام علی(ع)، پیروی از امر و نهی الهی، با پیروی از علماء، حفاظت دین به وسیله عالم، عالم بر حفاظت دین ولایت دارد، گردش امور روی زمین توسط عالم و... از جمله موضوعات این احادیث است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

مرتضی فاطمی پدید آورنده این مجموعه، چهل حدیث از حضرت محمد(ص)، امیر مومنان حضرت علی(ع)، امام صادق(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع)، امام جعفر صادق (ع) و امام حسن عسگری(ع) را در مورد موضوع ولایت فقیه جمع‌آوری کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

کتاب «چهل حدیث ولایت فقیه» به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در شمارگان 3 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

۱۳۹۳/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...