نسخه چاپی

گریه سفیر فلسطین در شورای امنیت

نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت در جلسه ویژه این شورا درباره غزه از شورای امنیت خواست قطعنامه‌ای را در محكومیت حمله نظامی رژیم صهیونیستی به غزه صادر كند و پایان خشونت‌ها و لغو محاصره غزه را درخواست كرد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از الجزیره نوشت: "ریاض‌ منصور" نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد: اگر شورای امنیت به درخواست‌های ما پاسخ ندهد، فلسطینی‌ها راهی جز رفتن به هیأت‌های قضایی سازمان ملل و نظام بین‌المللی ندارند.

ریاض منصور با اشاره به دادگاه کیفری بین‌المللی تهدید کرد، در صورتیکه شورای امنیت برای حمایت از فلسطینی‌ها و پایان دادن به جنگ غزه کاری نکند، فلسطینی‌ها به دادگاه‌های بین‌المللی از جمله دادگاه کیفری و سازمان‌های قضایی سازمان ملل مراجعه می‌کنند.

وی گفت: حمله وحشیانه اسرائیل به غزه به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست. این حملات به منزله دفاع از خود نیست بلکه تجاوز نظامی انتقام‌جویانه‌ای است که از قبل برنامه‌ریزی شده و نیروهای اشغال‌گر علیه غیرنظامیان تحت اشغال انجام می‌دهند.

سفیر فلسطین افزود: این حمله نابودی وحدت فلسطین و سقوط دولت توافق ملی را هدف قرار داده است.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز عنوان داشت: اسرائیل در برابر حملات راکتی غزه راهی جز حمله‌ی نظامی ندارد و تا حد زیادی خویشتن‌داری کرده است.

ریاض منصور در سخنرانی‌اش در برابر شورای امنیت گریه کرد.

وی خاطرنشان کرد که حمله اسرائیل اصول قوانین بین‌المللی را نقض کرده است.

وی گریه کرد و افزود: هر دفاعی از خود باید موجب کشتار کل یک ملت شود؟

۱۳۹۳/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...