نسخه چاپی

توقف شاگردان كواچ پای فینال

تیم ملی والیبال ایران با قبول شكست مقابل آمریكا از رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست 3 بر صفر مقابل آمریکا از رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

تیم ایران اولین بازی خود در لیگ جهانی مقابل آمریکا را با یک تغییر نسبت به روز گذشته مقابل برزیل آغاز کرد. در این بازی آرمین تشکری جایگزین عادل غلامی شده بود. معروف، غفور، موسوی، میرزاجانپور، قائمی و ظریف (لیبرو) سایر بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی بودند.

ست اول بازی با آنچه بازیکنان ایران در بازی‌های قبلی ارائه کرده بودند کاملا متفاوت بود. اشتباهات زیاد بازیکنان ایران، سرویس‌های نه چندان خوب و حملات ناقص آنها در مقابل اسپک‌های بدون دفاع بازیکنان آمریکا باعث شد تا ایران ست اول را 25 بر 18 واگذار کند.

سرویس‌های خوب بازیکنان آمریکا و دریافت‌های ناقص بازیکنان ایران در ابتدای ست دوم هم ادامه داشت. علت بازی غیر منسجم و بدون شادابی بازیکنان ایران را می‌توان به خستگی آنها مربوط دانست. از نوع حملات بازیکنان آمریکا می‌شد تشخیص داد که تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده‌اند. در این ست، مصطفی‌وند، مهدوی و رضا قرا هم به بازی گرفته شدند تا شاید نتیجه به سود ایران عوض شود ولی قدرت خط حمله آمریکا همچنان بیشتر از ایران بود. این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود آمریکا تمام شد.

ست سوم با مصدومیت محمد موسوی، بهترین مدافع وسط مرحله نهایی لیگ جهانی آغاز شد. کواچ در ادامه بازی از تمام بازیکنان خود به جز میلاد عبادیپور استفاده کرد اما اختلاف امتیازات طوری نبود که بازیکنان ایران حتی امیدوار به جبران آن باشند. ست سوم با نتیجه 25 بر 16 به سود آمریکا تمام شد تا آنا راهی فینال لیگ جهانی 2014 شوند.

۱۳۹۳/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...