نسخه چاپی

محمد دایی: نفهمیدیم چرا سیدجلال نماند

مربی تیم پرسپولس می‌گوید كادر فنی این تیم در انتظار حضور سید جلال حسینی در پرسپولیس بود.

به گزارش نما، محمد دایی مربی تیم پرسپولس درباره برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه اظهار کرد: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و با انجام تمرینات بدنسازی سعی کردیم شرایط بدنی بازیکنان‌مان را به حد ایده‌آل برسانیم. خدا را شکر به آن چیزی که می‌خواستیم در اردوی ترکیه رسیدیم.

وی درباره جدایی سید جلال حسینی نیز گفت: ما دوست داشتیم سید جلال در پرسپولیس بماند و به اندازه کافی نیز منتظر ایشان ماندیم. متاسفانه هر روز قول‌هایی می‌شنیدیم که در نهایت هیچ کدام آنها عملی نشد. یک روز گفته می‌شد به توافق رسیده است و روز بعد صحبت دیگری مطرح می‌شد. در هر حال هم متوجه نشدیم جریان چه بود که سید جلال در پرسپولیس نماند اما دیگر همه چیز تمام شد و ماهم به دنبال جذب بازیکنی برای جایگزینی او هستیم.

مربی تیم پرسپولیس در ادامه با اشاره به قرعه کشی لیگ چهاردهم نیز اظهار کرد: برای ما تفاوتی ندارد مقابل چه تیمی در هفته اول لیگ بازی می‌کنیم. فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم. امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه بیایند و در نهایت این بازی به پیروزی ما منجر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری داربی در هفه آخر لیگ به سود شما خواهد بود، به ایسنا گفت: در طول فصل مشخص خواهد شد که آیا به سود ما است یا خیر اما معتقدم اگر زمان داربی در میانه‌های فصل بود برای هر دو تیم بهتر بود.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...