نسخه چاپی

عملكرد آخوندی به هیچ وجه در خور استیضاح نیست

عضو كمیسیون عمران با انتقاد از كسانی كه زمزمه استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را مطرح می كنند گفت: به عقیده من عملكرد آخوندی به هیچ وجه در خور استیضاح نیست.

به گزارش نما علی اکبر آقایی در گفت و گو با شریان نیوز با یادآوری اینکه در سال اول مدیریت دولت روحانی قرار داریم گفت: به نظر من عواقبی در استیضاح وجود دارد که باعث می شود وزارتخانه مدتها بدون وزیر بماند.

وی با اشاره به اینکه باید وزرا به کمیسیون ها دعوت شوند و سوءتفاهم ها در فضایی به دور از بازی های سیاسی رفع شود گفت: استیضاح یک دوره طولانی دارد و طولانی شدن به روند اجرای کار آسیب می زند.

عضو کمیسیون عمران با انتقاد از کسانی که زمزمه استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را مطرح می کنند گفت: به عقیده من عملکرد آخوندی به هیچ وجه در خور استیضاح نیست.

وی با اشاره به اینکه سوال و تذکر به وزیر راه اشکالی ندارد گفت: اینکه آقایان می خواهند وزارتخانه ای به این بزرگی را به چالش بکشانند و حداقل آنرا 3 ماه بدون وزیر بگذارند، اشکال دارد.

آقایی با انتقاد شدید از کسانی که شعار استیضاح وزیر راه را سر می دهند گفت: ابتدا باید ببینیم وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم ابزارها و امکانات لازم را در اختیار داشته و کاری نکرده یا با کمبود امکانات رو به رو بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وزیر راه و شهر سازی امکانات لازم را برای مدیریت شهری در اختیار ندارد گفت: اعتبارات کم است و مشکلاتی که ایجاد می شود ناشی از کمبود منابع مالی است و همین یک دلیل چالش بین نمایندگان و دولت است.

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: دولت نباید برای نماینده مجلس چالش درست کند و نماینده نیز باید محدودیتهای دولت را درک کند و انتظار بیهوده از وزیر نداشته باشد بلکه شرایط را درک کند و برای انتظار خود به واقعیت ببیند دولت بودجه ان پروژه را دارد یا خیر ؟

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...