نسخه چاپی

واكنش سیاسی به درخواست سیدجلال

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ چرا 10 دفعه رحیمی با سیدجلال قرار گذاشته اما او سر جلسه حضور پیدا نكرده است؟

به گزارش نما، حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد دو میلیاردی سیدجلال حسینی به باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر بخواهید واقعیت را بدانید سیدجلال پیشنهاد 2 میلیاردی به باشگاه نداده اما اگر بخواهیم همه چیز را طبق خواسته‌های او حساب کنیم پولی بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه جذب سیدجلال می‌شود.

وی افزود:‌ البته در این پول 30 درصد مالیات است که ما باید آن را پرداخت کنیم و در کل بار مالی که بر ما وارد می‌شود 2 میلیارد تومان است اما آنچه در رسانه‌ها مطرح می‌شود سیدجلال 2 میلیارد مستقیم از طرف باشگاه ما به جیبش نمی‌رود و پولی حدودا یک میلیارد و 500 الی 600 تومان دست او را می‌گیرد البته او مالیات این پول را قبول نکرده و آن هم گردن ما می‌افتد.

سیاسی در پاسخ به این سوال که با این شرایط چطور شما سقف قراردادها را رعایت کرده‌اید گفت:‌سقف قرارداد ما 18 میلیارد تومان است اما ما در جلسات داخلی مصوب کردیم که 950 میلیون تومان بیشتر برای بازیکن هزینه نکنیم اما متاسفانه شرایطی پیش آمد که دیدیم اگر این طور باشیم پرسپولیس از هم می‌پاشد به همین دلیل در برخی قراردادها مجبور شدیم خط قرمزها را با توجه به اینکه 18 میلیارد سقف بودجه ما بود را بشکنیم چون اصلا لازم بود که این اتفاق بیفتد.همین جا هم می گویم برای جذب سیدجلال حسینی دست هیات مدیره را باز گذاشتیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جواب به این پرسش که آیا از جذب سیدجلال پشیمان شده‌اید یا خیر گفت: ما از جذب این بازیکن منصرف نشدیم اما ناامید شدیم چون هر روز می‌شنویم که او با قطری‌ها قرارداد بسته اگر این موضوع درست نیست چرا 10 بار حسینی با رحیمی قرار گذاشته اما سر قرار نیامده هر دفعه به رحیمی زنگ زدند و گفتند جلسه‌ات با سیدجلال چه شد گفت همه چیز به فردا موکول شده به نظر من اینها موضوعات تصادفی نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما از حسینی می‌خواهیم به باشگاه پرسپولیس بیاید و حرمت باشگاه و هواداران را حفظ کند تا تکلیف همه روشن شود. به نظر من این که توپ را بخواهند داخل زمین ما بیاندازند شایسته باشگاه و سیدجلال نیست و امیدوارم با یک جلسه تکلیف همه چیز مشخص شود.

منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...