نسخه چاپی

ایران را تحریم كنید

چنان كه پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین پیش از این نیز در قالب یادداشت « لابی منافقین دوباره در آمریكا فعال شد» پیش بینی كرده بود، با اتمام مذاكرات وین 6 و تمدید 4 ماهه این مذاكرات تا سوم آذر سناتورهای تندروی آمریكایی كه نقطه مشترك همه آنها ضدیت با ایران و سرسپردگی به لابی آیپك و صد البته گروهك تروریستی منافقین است حسابی فعال شده اند تا كنگره آمریكا را ترغیب كنند تا تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع كند.

به گزارش نما به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"، بر این اساس اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پس از اعلام رسمی تمدید مهلت مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه موسوم به 1+5، با صدور بیانیه‌ای ایران را به اجرای بازی «پلیس خوب، پلیس بد» برای خریدن زمان بیشتر متهم کرد و خواستار افزایش فشار های اقتصادی علیه کشورمان شد.
رویس پیش از این هم بارها خواستار اقدامات سختگیرانه در قبال ایران و تشدید تحریم‌ها شده بود. هفته گذشته نیز، «اد رویس» و «الیوت انجل» یکی از نمایندگان ارشد کنگره بیانیه‌هایی را صادر کردند که در آن در خصوص عدم پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ابراز نگرانی کردند.
رویس گفت: "دولت ایران به وضوح اعلام کرده که تمایلی برای برچیدن برنامه هسته‌ای خود ندارد"
وی از دولت اوباما خواست تا در نهایت با کنگره برای آماده کردن تحریم‌های بیشتر علیه ایران وارد گفت‌وگو شود. هفته پیش نیز لیندسی گراهام جمهوری‌خواه و رابرت منندز دموکرات خواستار عدم تمدید مذاکرات و اعمال بازرسی های 20 ساله برنامه هسته ای ایران شده بودند.
تد کروز جمهوری خواه نیز جلوتر از همه این افراد گفته بود به زودی لایحه‌ای را برای اعمال مجدد تحریم‌های لغو شده بر اساس توافق موقت ژنو، به سنا ارائه می‌کند.
رابرت منندز ، لیندسی گراهام ، اد رویس، الیوت انگل، تد کروز، جان مک‌کین ، ایلیانا رزلهتینن، تد دویچ ،دینا رورا باکر، آدام کینزینگر، برد شرمن آدام کینزینگر، جوان وارگاس، مارک کرک و مارکو روبیو افرادی هستند که طی روزهای اخیر به شدت علیه ایران فعال شده اند تا با تمدید مذاکرات و عدم توافق در ضرب الاجل 29 تیر کنگره را راضی کنند تا تحریم های ضد ایرانی را تشدید کند.
چنان که گفته شد همه این افراد بر اساس اسناد و شواهد غیر قابل انکار و گزارش های متعدد خود رسانه های آمریکایی تا کنون به دلیل سر سپردگی به منافقین ولابی صهیونیستی مبالغ کلانی را به جیب زده و می زنند. مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد و چه تحریم ها لغو شود و چه بماند وحتی تشدید شود ملت ایران یاد گرفته است که راه خود را پیدا کرده و طی کند.
گروهک منافقین تا کنون میلیون ها دلار برای این این امور و خرید سناتورهای طماع آمریکایی برای منافع نامشروع خود خرج کرده و ولی تا کنون هیچ فایده ای این دلارها برای این گروهک نداشته و نخواهد داشت. منافقین به جای این کار باید به فکر تخلیه لیبرتی و جستجو برای یک محل اسکان جدید باشند؛ چرا که صبر مردم عراق دیگر لبریز شده است.

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...