نسخه چاپی

بارسا نبود، رئال بدون مربي قهرمان مي‌شد

مورینیو: انگلیس اولویت من است/برای قهرمانی در اروپا لازم نیست بهترین باشید

عکس خبري -مورينيو: انگليس اولويت من است/براي قهرماني در اروپا لازم نيست بهترين باشيد

سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید اسپانیا با وجود تمدید قرارداد با این باشگاه تا سال ۲۰۱۶، انگلیس را اولویت كاری‌اش اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس، خوزه مورینیو اعلام کرد با وجود اینکه قرارداد خود را تا سال 2016 با رئال مادرید تمدید کرده، آینده‌اش ممکن است در انگلیس رقم بخورد.

سرمربی رئال مادرید که در کنفرانس خبری در آنکارا، پایتخت ترکیه صحبت می‌کرد از تفاوت فرهنگ هواداران در اسپانیا و انگلیس به عنوان یکی از دلایل اصلی احتمال بازگشتش به فوتبال جزیره اشاره کرد.

مورینیو گفت: تا سال 2016 قراردادم را با رئال مادرید تمدید کردم، اما در باشگاهی مثل مادرید اگر در چند بازی پشت سر هم بازنده باشی، قراردادت را لغو می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم به بهترین نحو ممکن در این سال‌ها کارم را انجام دهم. با 10 سال تجربه اکنون بهتر از همیشه هستم. در سال 2016 دختر من وارد دانشگاه خواهد شد و دوست دارم خودم انتخاب کنم که وی در کدام شهر درس بخواند.

آقای خاص تصریح کرد: لندن اولویت من است. زندگی نرمالی در آنجا داشتم. در انگلیس مردم در زندگی شخصی شما کنجکاو نیستند، اما در اسپانیا و ایتالیا شرایط متفاوت است. می‌خواهم از خانواده‌ام محافظت کنم.

سرمربی پیشین چلسی پس از 4 سال توانست جام قهرمانی لالیگا را با رئال مادرید بالای سر ببرد، اما پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی نتوانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

مورینیو در این باره گفت: اگر بارسلونا وجود نداشت، رئال مادرید بدون مربی قهرمان می‌شد. ما 100 امتیاز و بارسا 91 امتیاز در این فصل کسب کرد. این چیزی است که شما در لیگ ایتالیا، فرانسه و انگلیس نمی‌بینید.

وی ادامه داد: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان لازم نیست که بهترین باشید، کافی است به فینال نگاه کنید. در فینال بایرن مونیخ 18 کرنر داشت و چلسی تنها یک کرنر و دیدید که چه اتفاقی افتاد. انگلیسی‌ها از روی همین یک کرنر به گل رسیدند.

مورینیو خاطرنشان کرد: این دیدار برای بار دیگر نشان داد که در فینال یا مسابقات قهرمانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در رقابت‌های لیگ شرایط متفاوت است. شما 38 بازی انجام می‌دهید و اتفاقات کوچک نتایج بزرگ به دنبال دارند.

۱۳۹۱/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...