نسخه چاپی

شرایط مهیا شود به غزه اعزام می‌شویم

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تاكنون بیش از ۱۵ نفر از نمایندگان برای اعزام به غزه ثبت‌نام كرده‌اند و به محض مهیا شدن شرایط، هیأت پارلمانی ایران به غزه اعزام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعزام هیأت پارلمانی ایرانی به غزه اظهار داشت: این هیأت در قالب یک کاروان کمک‌رسانی به مردم غزه به فلسطین اعزام می‌شود و تاکنون بالغ بر ۱۵ نفر از نمایندگان برای عضویت در این کاروان یا هیأت نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: اقدامات رسمی برای انجام اعزام در حال پیگیری است تا از هر طریق ممکن چه از طریق مرز رفح و چه از مرز دریایی به محض فراهم شدن زمینه‌ها و همکاری دولت مصر در این ارتباط، اعزام انجام می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: این سفر یک سفر پارلمانی است، اما به محض نهایی شدن کار، نمایندگانی از سازمان هلال احمر و ان‌جی‌او‌های مرتبط با موضوع فلسطین این هیأت را همراهی خواهند کرد.

قدوسی خاطرنشان کرد: در دوره مجلس هشتم نیز چنین حرکتی در راستای حمایت از مردم غزه انجام شد، اما رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن کمک‌های مردم ایران به ساکنان غزه شد.

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...