نسخه چاپی

داعش یك هنرمند را به مرگ تهدید كرد

گروهك تروریستی داعش خواستار مرگ یك مسلمان طراح مجموعه‌های مصور شد. آنها اعلام كرده اند كه زندگی این طراح كویتی آمریكایی، بیش از سه روز، دیگر منفعتی ندارد.

به گزارش نما گروهک تروریستی داعش خواستار مرگ یک مسلمان طراح مجموعه‌های مصور شد. این گروهک اعلام کرده که مجموعه «99» که توسط نایف المتاوا طراحی شده بر ضد اسلام است و بدگویانه به دین اسلام پرداخته است. آنها اعلام کرده اند که زندگی این طراح کویتی آمریکایی، بیش از سه روز، دیگر منفعتی ندارد.

این مجموعه داستان 99 نفر از ابر انسان‌هایی است که هرکدام یکی از صفاتی که در قرآن برای خداوند متعال ذکر شده است، مانند سخاوت، بخشش و... را دارا می‌باشند. جالب است بدانید از این مجموعه که در سال 2007 منتشر شده است، یک سریال کارتونی هم ساخته شده که آن سریال هم با فتوای علمای عربستان مواجه شده است. یکی از مفتیان عربستان فتوایی صادر کرده که بر مبنای آن لازم است از این اثر شرارت بار دوری شود.

جالب است بدانید که افراطی‎های مسیحی و یهودی آمریکا هم به این مجموعه تاخته‎اند و اعلام کرده‎اند که این مجموعه تصویری مثبت و خلاف واقع از اسلام نشان می‌دهد!

این اثر هیچ گاه محبوبیتی را که در خارج از مرزهای آمریکا پیدا کرد نتوانست در خاک آمریکا هم پیدا کند. با این وجود در سال 2010 یک بار دیگر «99» در قالب مجموعه کمیک‌های مشهور کمپانی دی سی کمیکس، «لیگ عدالت آمریکا» برگشت. که این مجموعه را فابین نیسیه زا نوشته بود.

به گزارش کویت تایمز، نایف المتاوا در واکنش به این تهدید در صفحه اجتماعیش اعلام کرده که اگرچه از این تهدید رسما شکایت می‌کند اما در مجموع اعتقادی به داعش و القاعده نداشته و آنها را باور ندارد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...