نسخه چاپی

كی‌روش: در حال كار روی قراردادم هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 گفت: تا 31 ژوئیه با فدراسیون قرارداد دارم و تا آن موقع هنوز سرمربی تیم ملی هستم. اكنون هم در حال كار كردن روی قرارداد هستیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه‌ای که از ساعت 16 امروز (یکشنبه) با مهدی تاج، رییس سازمان لیگ و غلامرضا بهروان در دفتر علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال داشت در برابر خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: جلسه‌ای را امروز پشت سر گذاشتیم که تمام برنامه‌های لیگ برای جام ملت‌های 2015 و بعد از آن مورد بررسی قرار گرفت. طبق تجربه‌ای که در دو سه سال گذشته به دست آوردیم به نتایجی رسیدیم که آقای تاج آن را اعلام می‌کند. بار دیگر از جانب تیم ملی فوتبال از تاج و بهروان و همه دست‌اندرکاران به خاطر همکاری این عزیزان با تیم ملی تشکر می‌کنم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی ایران هست و قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران امضا می‌کند، گفت: شما باید حتما این را بدانید که تا 31 ژوئیه هنوز با فدراسیون قرارداد دارم. تا آن موقع هنوز سرمربی تیم ملی هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا خبر خوبی دارد یا نه، گفت: مهم‌ترین خبری که می‌توانیم بشنویم درباره شخص من نیست، درباره آینده فوتبال ایران است. همانطور که تاج گفت، امروز جلسه‌ای را پشت سر گذاشتیم که در آن کل فصل را می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این که پرسش که آیا قرارداد را بالاخره امضا می‌کند یا نه، گفت:‌ در حال کار کردن روی قرارداد هستیم.

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...