نسخه چاپی

لنكرانی: سرنوشت كشور را به مذاكرات گره نزنید

عضو شورای مركزی جبهه پایداری در همایش«خط قرمز» گفت: گلایه اصلی ما این است كه برنامه‌ها و سرنوشت كشور را تنها به مذاكرات منوط كنیم. این همان چیزی است كه غربی‌ها می‌خواهند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، کامران باقری لنکرانی عصر امروز در گردهمایی بزرگ نه به صنعت هسته‌ای دکوری و حمایت از مقاومت مردم غزه با عنوان «خط قرمز» که در سالن شهید اسلامی نسب مجموعه شلمچه شیراز برگزار شد، بیان کرد: اتفاقاتی تلخی که این روزها در غزه روی می‌دهد از جهاتی بسیار تأسف آور و از جهاتی بسیار عبرت آموز است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاقات تلخ برای وجه استکبار ضررهای بزرگی را ایجاد کرده است، عنوان کرد: وزیر خارجه آمریکا زمانی که سوریه بمباران شد، گفت: انسان نمی‌تواند پدر باشد و صحنه‌های دردناک کشته شدن این کودکان را ببنید اما امروز کودکان فلسطینی که به شهادت می‌رسند موجی از خودآگاهی را برای روسیاهی امریکا و اسراییل ایجاد کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به چرایی حمله اسراییل به فلسطین گفت: بخش مهمی از این حمله به عدم قدرتمندی اسراییل و استقلال آنان بر می‌گردد که به دنبال از بین بردن توان قدرتی در دنیا هستند.

لنکرانی با بیان اینکه ما به لحاظ خوی استکباری طرف مقابل در گذشته نتوانسته‌ایم امتیازاتی را از مذکرات بگیریم، خاطرنشان کرد: مذاکرات مربوط به دولت یازدهم نیست بلکه روندی مدوام در طی 35 ساله انقلاب بوده است و همواره چه با واسطه و چه بی واسطه مذاکره کرده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه گلایه‌ای از تیم مذاکره کننده نداریم، تصریح کرد: گلایه اصلی این ما است که برنامه‌ها و سرنوشت کشور را تنها به مذاکرات منوط کنیم که این همان چیزی است که غربی‌ها می‌خواهند و موجب نگرانی ما است که آن را نقطه شکست قرار دهند.

این استاد دانشگاه در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: در فرازهای و نشیب‌های سیاسی خط را گم نکنیم؛ چرا که امروز رهبر معظم انقلاب حجت خداوند بر ما است و افراد باید با فکر خود کار کارشناسی ‌کنند اما آنجا که پای عمل به میان می‌آید تنها یک محور و رکن را که آن خط ولایت فقیه است، برای خود قرار دهند.

۱۳۹۳/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...