نسخه چاپی

نیمار: فوتبال برزیل پسرفت كرده است

نیمار، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل گفت تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در رقابت های جام جهانی كرد، اما كشورهای دیگر بیشتر از برزیلی ها تلاش كردند.

اين فوتباليست 22 ساله برزيلي ديروز در مصاحبه اختصاصي با شبکه تلويزيوني گلوبو گفت وي و تيمش با بازي هاي خوبي که از خود ارائه کرد، مستحق چنين نتايجي نبود.

برزيل با شکست سنگين هفت بر يک مقابل آلمان در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام جهاني از چرخه اين رقابت ها خارج شد.

ستاره بارسلونا که به علت مصدوميت شديد از ناحيه کمر در ديدار با کلمبيا در مرحله يک چهارم پاياني جام جهاني قادر به همراهي تيم ملي برزيل در ادامه رقابت ها نبود، مجبور شد ديدار اين تيم با آلمان را از خانه ساحليش در ايالت سائوپائولو تماشا کند.

نيمار گفت :« هيچ دليل خاصي براي شکست ناگهاني و غيرمنتظره برزيل در مرحله نيمه نهايي وجود ندارد. اعضاي تيم مرتکب هيچ اشتباه خاصي نشدند. »

وي در پاسخ به سؤالي درباره امکان تغيير در تاکتيک هاي تيم توسط مربي گفت:« من چيز زيادي در اين باره نمي دانم.»

نيمار همچنين از مقصر دانستن لوئيس فيليپه اسکولاري، مربي سابق تيم که بلافاصله پس از رقابت هاي جام جهاني از ستمش کناره گيري کرده بود، خودداري کرد و گفت :« او يکي از بهترين مربيان برزيلي بود که من تا به حال داشته ام.»

وي با تاکيد بر اينکه شعله ور کردن آتش زيرخاکستر هيچ فايده اي ندارد، هر گونه ادعا را مبني بر اينکه تيم نياز به تمرين بيشتر داشت را رد کرد و گفت:« ما همواره تمرين مي کرديم.»

با اين حال نيمار تصريح کرد:« برزيلي ها شايد بيشتر از اروپايي ها تمرين کنند، اما گاهي با انگيزه و عزم کمتري تمرين مي کنند. برزيلي ها اين گونه اند.»

نيمار همچنين تاکيد کرد برزيل بايد بداند تيم هاي ديگر همواره رو به جلو حرکت مي کنند و اين کشور براي موفقيت هاي بيشتر با توجه به پيشينه قهرماني هاي خود در گذشته هيچ تلاشي نمي کند.

ستاره تيم ملي فوتبال برزيل گفت : « فکر مي کنم فوتبال برزيل از فوتبال آلمان و اسپانيا عقب است. ما پسرفت کرده ايم و بايد آنقدر شهامت داشته باشيم که به اين امر اذعان کنيم. »

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ريودوژانيرو، دونگا، مربي سابق تيم ملي فوتبال برزيل قرار است سه شنبه به جاي اسکولاري بار ديگر هدايت اين تيم را بر عهده گيرد و برزيل را براي حضور در رقابت هاي 2015 کوپا امريکا در شيلي آماده کند.

۱۳۹۳/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...