نسخه چاپی

8ماه رایزنی برای وام ۸۰ میلیونی مسكن

عضو شورای‌عالی بورس درباره جزئیات این صندوق تصریح كرد: این صندوق پس‌‌اندازهای مردم را جمع‌آوری و پس از طی دوره ماهانه تسهیلات پرداخت خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، در حالی که «دنیای اقتصاد» چند روز پیش در خبری اعلام کرد، طی آخرین رایزنی‌هایی که برای افزایش وام مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی در جریان است، افزایش سقف وام خريد مسكن به ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان در حال بررسی است، روز گذشته مشاور مالی وزیر راه و شهرسازی در رابطه با زمان راه‌اندازی صندوق پس‌انداز خرید مسکن اعلام كرد: این صندوق با هدف پرداخت ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان وام در مراحل نهایی راه‌اندازی قرار دارد.

حسین عبده تبریزی تصریح کرد: تاکنون چند صندوق‌ زمین ‌ وساختمان مجوز گرفته است و با توجه به طی مراحل اجرایی، هرچه زودتر راه‌اندازی خواهد شد.

وی درباره صندوق پس‌انداز خرید مسکن افزود: این صندوق طی هشت ماه جلسه با بانک مرکزی در مرحله نهایی راه‌اندازی قرار دارد.

عضو شورای‌عالی بورس درباره جزئیات این صندوق تصریح کرد: این صندوق پس‌‌اندازهای مردم را جمع‌آوری و پس از طی دوره ماهانه تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این وام می‌تواند جایگزین اوراق تسهیلات خرید مسکن در فرابورس شود، گفت: پیش‌بینی شده ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان وام از طریق این صندوق به متقاضیان پرداخت شود.

۱۳۹۳/۴/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...