نسخه چاپی

استاد فرمودند حجاب بانوان ضروری نیست!

«احمد قابل مجتهدی بدون لباس روحانیت است. بیشتر ما، او را به عنوان كسی كه علیه برخی از مبانی رژیم جمهوری اسلامی موضع گرفته است می شناسیم اما، مهمتر از آن، رساله ناتمام ایشان درباره پوشش و حجاب بانوان است» محسن كدیور با مقدمه فوق به تجلیل از احمد قابل پرداخته و می نویسد «او عبا و عمامه را چند سالی پس از انقلاب اسلامی به كناری نهاد. در عین اینكه طلبگی حوزه علمیه را رها نكرد. حكم اجتهاد را از مراد و مرشد خود مرحوم آیت الله العظمی(!) منتظری دارد.

به گزارش کیهان، قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهري... او از استادش فقيه عاليقدر علاوه بر فقاهت و ديانت، صفا و پاكبازي و اخلاق آموخته است و...» محسن كديور، سرانجام بعد از اينهمه تقدير و تجليل از احمد قابل توضيح مي دهد كه وي در رساله جديد و ناتمام خود حجاب بانوان را واجب ندانسته است!!
محسن كديور از ضدانقلابيون فراري است كه تاكنون چندبار سفر به تل آويو داشته است و در ميان گروههاي اپوزيسيون خارج كشور به «مباشر منوشه امير» شهرت دارد. كديور در يادداشت مورد اشاره از بيماري پيش رفته احمد قابل خبر مي دهد و اينكه نامبرده اجازه چاپ و هرگونه دخل و تصرف در به اصطلاح «رساله فقهي» خود تحت عنوان «مباني شريعت» را به كديور واگذار كرده است.

گفتني است اظهارات محسن كديور كه آشكارا با اسرائيل در ارتباط و تحت مديريت مستقيم منوشه امير قرار دارد نمي تواند در مورد احمد قابل، به آساني قابل پذيرش باشد، بنابراين در صورت دروغ بودن اظهارات وي وظيفه خانواده احمد قابل است كه از سوءاستفاده اين جرثومه اسرائيلي جلوگيري كند و در صورت صحت، لازم است به احمد قابل كه به گفته كديور در بستر بيماري است هشدار دهند كه توبه كند.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...