نسخه چاپی

605 شهید و 3657 زخمی در غزه

شمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در دو هفته گذشته ، از 600 شهید فراتر رفت.

به گزارش نما به نقل از العالم، در حملات رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف غزه، در مدت سه هفته گذشته تاکنون، 605 نفر شهید و 3 هزار و 657 نفر زخمی شدند.

خبرگزاری فلسطینی وفا خبر داد که در پانزدهمین روز از حملات رژیم صهیونیستی، شهرهای غزه از رفح در جنوب گرفته تا بیت حانون در شمال باریکه غزه، آماج حملات خشونت بار و بی امان رژیم صهیونیستی بودند.

رژیم صهیونیستی از زمین و هوا و دریا، منازل فلسطینی ها، مساجد، ساختمان های دولتی و ساختمان های بخش خصوصی، فدراسیون های ورزشی و حتی مراکز خدماتی را بمباران کرد.

برپایه این گزارش، بیمارستان های غزه، پذیرای ده ها کشته و زخمی بودند که اکثر آن ها از زنان و کودکان و افراد بی دفاع بودند. اجساد کشته ها، سوخته، قطعه قطعه شده یا خاکستر شده بود. در این میان، شمار زیادی از زخمی ها در حالی که اعضای بدنشان قطع شده بود یا دچار سوختگی های درجه دو و سه شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

وفا، اعلام کرد که صبح روز سه شنبه، در حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به منطقه الزنه در ناحیه بنی سهیلا واقع در شرق خان یونس در جنوب غزه، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید. پنج شهروند فلسطینی نیز در شهر دیر البلح در مرکز غزه، در دو حمله هوایی جداگانه هدف قرار گرفتند.

دو جوان فلسطینی نیز در حمله هوایی رژیم صهیونیسیتی به شهر خان یونس به شهادت رسیدند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات نیز به شهادت شدن یک جوان فلسطینی انجامید، یک فلسطینی دیگر نیز در حمله هوایی به شهر دیرالبلح در مرکز غزه به شهادت رسید.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...