نسخه چاپی

قول داورزنی به رئیس جمهور

رئیس فدراسیون والیبال به رئیس جمهور قول داد كه در صورت تداوم برنامه‌های این رشته والیبال در المپیك روی سكو برود.

به گزارش نما محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال در جريان ديدار ورزشي‌ها با رئيس جمهور در يک سخنراني کوتاه گفت به نمايندگي از جامعه واليبال اين موفقيت را به مردم تبريک مي‌گويم و از همه تشکر مي‌کنم که واليبال را حمايت کردند. واليبال ما سمبلي از توانمندي جوانان اين مرز و بوم است. واليبال روزي ششم آسيا بود و کشورهاي بزرگ به درخواست ما براي برگزاري ديدارهاي دوستانه توجهي نمي‌کردند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در سال 2006 در جلسه‌اي با رئيس و نايب رئيس فدراسيون جهاني داشتم که اين نايب رئيس، رئيس فدراسيون واليبال صربستان بود. با توجه به استعداد ايراني‌ها برنامه‌اي تنظيم کرديم تا وارد ليگ جهاني شويم وقتي در آن سال به رئيس فدراسيون واليبال صربستان گفتند تيمي را تشکيل خواهيم داد که صربستان را ببرد به من لبخند زد اما اين موضوع تحقق پيدا کرد.

رئيس فدراسيون واليبال با اشاره به اينکه در رده‌بندي جديد ايران بالاتر از لهستان، صربستان و روسيه قرار دارد، خاطرنشان کرد: با حمايت خوب وزارت ورزش و عنايت دولت توانستيم به اين جايگاه برسيم. هدف‌گذاري ما سکو نبود ما سعي کرديم با برد مقابل برزيل به جمع 4 تيم برسيم. ايران شگفتي‌ساز ليگ جهاني بود.

داورزني ادامه داد: به رئيس جمهور قول مي‌دهم اگر برنامه‌ها ادامه پيدا کند در المپيک روي سکو برويم ما نياز به حمايت بيشتر داريم و درخواستم از دولت اين است که در زمان لازم از ورزش حمايت شود. بازي‌هاي آسيايي نزديک است اگر کمک دولت از زمان خودش بگذرد در اين صورت نوشدارو پس از مرگ سهراب خواهد بود.

۱۳۹۳/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...