نسخه چاپی

درهای سالن های والیبال به روی بانوان باز میشود

در مراسم افطاری حسن روحانی و جمعی از ورزشكاران ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال این فرصت را پیدا كرد تا از مشكل بزرگ این روزهای والیبال بگوید .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، داورزنی در حضور رئیس جمهور از اهمیت موفقیت تیمش در خشنودی مردم سخن گفت و در ادامه از بحران عدم ورود بانوان به استادیوم ها و تهدید جایگاه والیبال ایران هم سخن گفت. تهدیدی که می تواند سبب شود این جایگاه از دست مان برود.

او خواهان مداخله مرد اول اجرایی کشور در زمان مناسب و پیش از سخت شدن کار گفت و تاکید کرد:« امیدوارم کارمان به جایی نرسد که نوش داروی بعد از مرگ سهراب باشد.

بعد از صحبت های رئیس فدراسیون والیبال مازیار ناظمی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و مجری مراسم خطاب به رئیس جمهور گفت :« از شما تقاضا می کنیم کمک کنید خانم ها با حفظ همه شئونات اسلامی ما به سالن های والیبال برگردند و فرصت جهانی شدن والیبال از دست نرود»

رئیس جمهور بعد از شنیدن حرف های داورزنی درباره لزوم حضور بانوان به ورزشگاه ها برای تداوم حضور بین المللی والیبالیست ها درباره شدت و ضعف این حساسیت از وزیر ورزش پرس و جو کرد.

البته این بحث پیشتر در جلسات هیئت دولت هم طرح شده بود و دولت به دنبال این است تا با شرح دادن مشکلات بین المللی در گفت و گو با آیات اعظام بتواند به راهکاری برسد که بانوان بتوانند به ورزشگاه های والیبال برگردند البته به طوری که ارزش های اسلامی هم در بالاترین سطح حفظ شود و دغدغه ها از این بابت هم برطرف شوند.

همچنین در حاشیه ی این مراسم دکتر روحانی با نکونام و تیموریان دو بازیکن حاضر در جام جهانی فوتبال گفت و گو کرد.

رئیس جمهور در این مکالمه به بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل اشاره و از بازی خوب تیموریان و جنگندگی و غیرت این بازیکن تقدیر کرد. همچنین رئیس‌جمهور با نکونام صحبت‌هایی در مورد شرایط جام جهانی و تیم ملی داشت.

روحانی با برخی از ورزشکاران از جمله اعضای تیم ملی بسکتبال، تیم ملی قایقرانی، بانوان ورزشکار، کشتی‌گیران، قهرمانان جانباز و معلول، کاراته بانوان و... دیدار و گفت‌وگو کرد.

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...