نسخه چاپی

ولایتی در نشست خبری :هیچ كشوری جرأت حمله به ایران را ندارد/ جنگ غزه و حضور تروریست‌های داعش در عراق با یكدیگر ارتباط دارند

دبیركل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: حضور تروریست های داعش در عراق و سوریه و جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه با یكدیگر ارتباط دارند و حمایت رژیم صهیونیستی از این گروه ها تردیدناپذیر است.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی امروز صبح در نشست خبری خود که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد درپاسخ به این سوال که آیا میان اتفاقات اخیر منطقه همچون عراق و سوریه با جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی ارتباطی وجود دارد، اظهار داشت: قطعا این اتفاقات با یکدیگر در ارتباط هستند و در همین رابطه نیز صهیونیست ها و سیاسیون تلاویو صراحتا اعلام کردند که از گروه های تروریستی در عراق و سوریه حمایت می کنند و این موضوع نیز تردیدناپذیر است.


 وی با بیان اینکه خواسته و هدف آنها ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، افزود: آنها خواستار این هستند که مسلمانان به سمت برادرکشی سوق داده و همچنین فلسطین که قلب تپنده بیداری اسلامی در جهان محسوب می شود را مورد حمله ددمنشانه قرار دهند.


 ولایتی در پاسخ به این سوال که آیا ایران نگران گروه های تروریستی در مرزهای خود نیست، گفت: حضور تروریست ها همچون داعش در کشورهای همسایه به معنی تهدید مرزهای ایران نیست و تجربه ای که دنیا از مقاومت ملت ایران دارد هیچکس و هیچ کشوری جرات نمی کند به مرزهای ایران تجاوز کند.


 مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اضافه کرد: آنها می دانند جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه آن قدر اقتدار دارد که از مرزهای خود حفاظت کند و آنها نیز جرأت حمله را نخواهند داشت و علت مخالفت ما با گروه های تروریستی همچون داعش به دلیل نفس کار تروریستهاست و نه ناامن بودن مرزهای کشورمان.

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...