نسخه چاپی

دعوت آیت الله نوری همدانی از مردم برای حماسه آفرینی در روز قدس

حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی از عموم مردم برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت كرد و گفت: به مردم مظلوم فلسطین و غزه می گوییم شما تنها نیستید و همه دل های مسلمانان و آزادیخواهان با شماست و از شما حمایت خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی از عموم مردم به منظور اعلام حمایت از مظلومان فلسطین و غزه و ابراز تنفر از رژیم صهیونیستی دعوت کرد.


 


متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:


باسمه تعالی


سلام علیکم


پیام نخست ما در روز قدس که روز اسلام است، به استکبار جهانی و کلیه دولت هایی که با آنها همراه و همصدا هستند، بعد از محکوم کردن جنایات شان، این است که روزگار دروغ، فریب و تزویر به پایان رسیده و عدالت وآزادی خواهی در جهان استقرار پیدا خواهد کرد.


 


پیام دوم ما به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه این است که شما تنها نیستید و همه دل های مسلمانان و آزادیخواهان با شماست و از شما حمایت خواهند کرد و مقاومت و ایستادگی شما را اجر خواهند نهاد و به شهدا و جانبازان راه مقاومت درود خواهند فرستاد و بشارت می دهیم که قدس شریف به آغوش ملت مسلمان بازخواهد گشت.


 


به صهیونیست ها و اشغالگران که در طول دوران عمر ننگین شان کاری جز تخریب و کشتار و جنایت نداشته اند می گوییم که دوران عمر نکبت بار شما رو به پایان است و به تعبیر امام امت این غده سرطانی ریشه کن خواهد شد.


 


در خاتمه؛ ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، بر کلیه مسلمانان و آزادیخواهان جهان و ملت شریف و بزرگ ایران لازم است که با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، با قدم مستحکم و شعارهای کوبنده و پرشور تنفر خود را از این رژیم و جنایات مستکبران و صهیونیست ها اعلان داشته و حمایت خود را از همه مظلومان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند و بدانند که نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است.


 


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
حسین نوری همدانی

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...